Nekad AIpha | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AIpha

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdschef/Regionschef

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? AIpha#7039

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Jag blev medlem 2022-04-22 så 5 månader sedan spelade jag på mulitstaden en tag med.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att ta tag i sjukvården då aktiviteten på senaste har varit upp och ner. Den tidigare chefen har ändrat på en massa saker och gjort rätt så mycket dåligt inom sjukvården vad jag anser och jag ska se till att ändra på dom dåliga sakerna och försöka göra det lite likt det gammla men fortfarande mycket nytt. Sjukvården har under en längre tid haft problem med anställd så jag skulle se till att försöka få folk att vilka söka till yrket så det blir mera i tjänst. Själv när jag jobbade hos sjukvården så märkte jag att många tröttnade rätt så snabbt på att man var själv i tjänst hela tiden och hade inget att göra. Detta skulle jag säga är en stor del till dagens aktivitet och jag skulle se till att det finns någon som man kan patrullera med hela tiden och att man har roligt när man rpar. Jag skulle se till att utbildningar rullar på ett bra band och att man skulle få chansen att bli utbildad till det man vill, jag skulle se till att utbildningarna inte var för långa för tråkiga eller för lalliga j

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Dagen efter jag blev medlem på unive så sökte jag till sjukvården direkt och jag har inprinsip jobbat där sedan jag blev medlem, Jag har väldigt mycket kunskap och erfarenheter inom det administrativa men också sjukvård då jag var läkare och bitr.chef innan jag sa upp mig. Jag har jobbat under väldigt många chefer och lärt mig väldigt mycket av dem alla. Jag nästan endast jobbat på sjukvården och sjukvården är där jag känner mig som bäst.

Hur ofta kommer du vara inne? Det beror på om jag gör något men jag skulle nog kunna vara inne några timmar per dag sedan kommer jag var tillgänglig i discord

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

såhär du är jätte duktig det ger jag dig alpha men samtidigt så har du varit extremt inaktiv under senaste tiden men du kan lösa det men då behöver du öka aktiviteten, tror på dig.

-rep Styr kåren som om det vore en diktatur, bidrar med EXTREM inaktivitet och ifall sjukvården vill ha tillbaka den aktivitet som vart de 2 senaste månaderna är det bara att köra på, lycka till AIpha!

-rep du säger att vårat företag när jag var rtj chef gick neråt när jag fixade mer pengar i kassan och mycket mer anställda. Tyvärr

-rep du säger att vårat företag när jag var rtj chef gick neråt när jag fixade mer pengar i kassan och mycket mer anställda. Tyvärr
Vad menar du? Jag sa absolut ingenting om rtj när du var chef, du fick upp anställda på räddningens tjänsten och jag tyckte det var bra vart fick du det ifrån?

såhär du är jätte duktig det ger jag dig alpha men samtidigt så har du varit extremt inaktiv under senaste tiden men du kan lösa det men då behöver du öka aktiviteten, tror på dig.
Jag har inte haft möjligheten att vara ingame på senaste och därav har jag varit inaktiv men jag har fortfarande varit inne under tiden bara inte lika mycket. Sedan nu när det blivit mindre så kommer aktiviteten höjas

Vad menar du? Jag sa absolut ingenting om rtj när du var chef, du fick upp anställda på räddningens tjänsten och jag tyckte det var bra vart fick du det ifrån?
oj fel menade skyle
trodde du var skyle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka