ahmedd | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ahmedd

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 1999

Vad heter du på discord? ahmedd#3469

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? På detta kontot har jag bara 23timmar, dock spelat fivem sedan 2016 så kan roleplaya jävligt bra.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Gaming är det jag verkligen brinner för, spelar dag och natt (undantag på helger då jag är ute ibland men spelar ändå antingen på dagen eller natten). I timmar skulle jag nog säga MINST 5-8h per dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, kommer ägna mestadels av min fritid på denna servern då jag diggar den sjukt mycket.

Hur många timmar har du på FiveM? 23 timmar men som sagt, nytt steam konto. Förra blev hackad, har dock ett annat med över 1k timmar som jag kan länka.

Vad heter du? Albino Rudolphsson

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal.

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Min pappa dog i cancer pga personalbrist så jag skulle jättegärna vilja hjälpa till för att underlätta för alla. Vill även bli det då jag älskar att hjälpa folk som behöver det.

Varför ska just du bli anställd? Jag som person jobbar sjukt bra i grupp vilket jag tror ni behöver mer av, tål all form av stress & lyssnar alltid på order jag får. Jag är väldigt driven, fokuserad & seriös som person, har även läst vård & omsorg i gymnasiet och praktiserade på ett sjukhus där jag lärde mig allt jag behöver.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Det har jag absolut som jag sa i föregående svar. Praktiserade på ett sjukhus i ungefär 6 veckor där jag fick bra beröm.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt & lungräddning, en första hjälpen behandling som ges för att få igång hjärtverksamheten & andningen hos någon som fått hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Du ska inte prata om annat på radion, du ska hålla det kortfattat.

Har du några andra frågor? Hur sätter man på sirenerna osv? Vilken knapp i bilen gör vad?

Senast ändrad:
Tillbaka