Nekad ahmed abdullahi | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Ange ditt födelsedatum: 13 September 2005

Vad heter du på discord? felix123#6739

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? på det här kontot 10 h men på ett annat 100 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? så ofta jag kan borde vara minst 2 timmar om dagen.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag undantag någon dag om mycket i skolan.

Hur många timmar har du på FiveM? på det här kontot 10 h men på ett annat 100 timmar

Vad heter du? Ahmed abdullahi

Hur gammal är du? 28 år gammal

Har du B-Körkort? Jag har b körkort och C körkort

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag är intresserad av att jobba med det i framtiden. Tycker också det är ett roligt jobb där jag jan framföra mycket.

Varför ska just du bli anställd? För att jag kommer göra det så verklighetsbaserat som möjligt och kommer jobba hårt om jag får jobbet.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? är väldigt intresserad av yrket och vil jobba med det i framtiden så ja lite.

Berätta vad HLR är för någonting det står för hjärt och lungrädning och det använder man när någon fått hjärtstopp. Man gör de för att ens chans att överleva hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Jag skulle säga att det är att man använder radion när man behöver och i viktiga lägen inte bara för att. Det är viktigt när man arbetar med ett sådant yrke så det inte blir missförstånd.

Har du några andra frågor? nej

Senast ändrad:
Tillbaka