- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 26 Januari 2007
Vad heter du på discord? Åke#5395
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? typ 200 timmar.
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? typ 3 till 4 timmar.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan.
Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar typ ni har frågat två gånger.
Vad heter du? Åke Svensson
Hur gammal är du? 65 år
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? för jag vill hjälpa folk och jag gillar att jobba inom den branschen.
Varför ska just du bli anställd? för att jag har jobbat för polisen och sjukvårdare innan så jag har erfarenheten.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja jag har jobbat som sjukvårdare innan.
Berätta vad HLR är för någonting det är Hjärt-lungräddning.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation men ett måste på nödkanalen Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan mindre viktig trafik Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare.
Har du några andra frågor? Nej
Vad heter du på discord? Åke#5395
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? typ 200 timmar.
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? typ 3 till 4 timmar.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan.
Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar typ ni har frågat två gånger.
Vad heter du? Åke Svensson
Hur gammal är du? 65 år
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? för jag vill hjälpa folk och jag gillar att jobba inom den branschen.
Varför ska just du bli anställd? för att jag har jobbat för polisen och sjukvårdare innan så jag har erfarenheten.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja jag har jobbat som sjukvårdare innan.
Berätta vad HLR är för någonting det är Hjärt-lungräddning.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation men ett måste på nödkanalen Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan mindre viktig trafik Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare.
Har du några andra frågor? Nej