Nekad adhd gibb | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raka rör

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2006

Vad heter du på discord? gibb?#2008

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 740timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Ja

Vad heter du? Karl Larsson

Hur gammal är du? 35

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? ag vill det eftersom jag tycker att det är ett väldigt roligt och spännande yrke. Jag gillar att träffa och prata med andra medborgare och jag lär mig att RPea på ett mer realistiskt sätt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Hur en bra polis jobbar är att han är respektfull emot alla som behöver hjälp, hälsar på medborgare och har ett väldigt bra tonläge emot andra medmänniskor. En bra polis kan fatta bra och kloka beslut som om när det är nödvändigt att dra vapen, batong eller teser. Det ligger ett stort ansvar för polisen, hur dom ska hantera sina tjänstevapen. Du ska även inte åka runt i full fart utan sirener, det är olagligt och du är polis så du ska visa hur man ska uppföra sig i trafiken. Man ska även ta hänsyn emot trafiken alltså stanna vid varenda rödljus och vara försiktig så att man inte kör in i oskyldiga folk.

Vad vet du om yrket i helhet? Polisyrket är omväxlande och ställer höga krav på varje polis. Det är ett viktigt arbete som ger möjlighet att göra skillnad. Stämmer din bild av yrket? Information om polisens arbete, löner och villkor, fysiska krav med mera.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit polis i 4 olika städer och ha rpat runt 400timmar som polis och ka väldigt mycket om yrket. men vill gärna lära mig mer. Jag är bra på att flyga helikopter och har haft insatsstyrka utbildning.

Hur är du som person? Min karaktär är är väldigt snäll mot alla och ödmjuk han är väldigt lugn i stressiga situationer och kan väldigt mycket om sitt yrke

Är det något vi bör veta om dig? Nä tror inte det det är bara att skicka ifall ni vill vet något mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka