Nekad oliwer.20 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oliwer.20

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 9 September 2000

Vad heter du på discord? .oliwer69x

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? runt 200

Hur aktiv kommer du att vara? mycket

Vad heter du? bengt andersson

Hur gammal är du? 24

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? för jag vill göra detta samhället bättre jag vill få bort all criminalitet och vapen jag kommer vara väldigt seriös med mitt jobb och jag har jobbat på securitas så jag har efarenhet av teser och batong

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att vara trevlig och snäll och hantera stress bra

Har du några tidigare erfarenheter? ja inom securitas jag var upp till befäl

Vad betyder IGV? ingripandeverksamhet

Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? med radiodiseplis man ska alltid säga sitt rakel och vara lung och inte skrika

Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? jag går till dom som bråkar och tillkalar för stärknig om man är underbämanad och sen försöker jag lunga ner dom och om dom försöker slå mig tar jag fram batong och backar.

Får studerande köra en polisbil? nej

Varför är det viktigt att använda väderstrecken? för dett är smidigare och lätare att förstå

Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? jag spanar på dom en stund sen går jag fram och söker igenom dom polislag19 och om jag hittar dråger så tillkalar jag en till patrull och griper dom

Berätta hur man utför HLR. 30 pump på bröst korgen och sen 2 mun blås och så upprepar man.

Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? ge 5 inblösnigar-om det är möjligt ska du hålla en han på pannan eller i bakhuvudet samt 2 fingar under hakan för att kuna luta huvuded bakåt och frigöra luftvägarne

Berätta vad en thorax är och hur man använder den. vet inte

Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. det är ett sörts band som man använder till kraftiga blödnigar.

Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. det är äe med ett band man använder genoma att ett trycket skapas på ett sår

Berätta hur och när man ska använda bandage. man lindrar det hårt runt en skada

Tillbaka