Ej Antagen Rafe_gafe | Chef-jobb ansökan [Polismyndigheten] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rafe_gafe

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
132
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? polis

Vad heter du i verkligheten? kalle

Vad är ditt användarnamn på discord? rafe_gafe

Ange ditt födelsedatum: 8 Oktober 2008

När fick du medlemskap på Unive? 1 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit ledning på många jobb och e m4 på polisen i nu läget. jag har jobbat på polisen i ett halv år så jag har mycket erfarenheter inom polis yrket

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag vill förbettra rp nåvå. och vara delaktig mer och det e derför jag vill ansöka till chef.vill att alla ska göra sitt jobb bättre. och sen mer i almänheten för att ungås med dem cevila.och jag har många mer planer för polisen

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? typ 6/7 timmar pär dag

Har du läst våra grundregler? Ja

+++rep Han är så bra på sitt jobb och han är bara bäst som polischef

---rep Svin dålig på att rpa säger namn på gamla karaktärer när man pratar med honom och dålig polis han griper folk utan anledning för bilstöld utan att ens kolla regplåt innan han griper för att veta ifall den är stulen

STOR -rep han har knappt skrivit något samt idag när jag hade snottt en bil då kollar han inget och bara tar in mig för han såg att det var en NPC bil sen på förhör så säger han inte vad jag är misstänkt för eller mina rättigheter och när jag frågar om bevis så låsas han visa på datorn iställett för attt skicka bevis på discord. Och när jag frågade frågår blev svaret oftast ''fuck you''. Själv tycker jag han ska bli bannad! Och av med polis jobbet!

Tilläg han har inte varit medlem 1 år på unive då hans roller blev indragna för ett tag sedan för otrogenhet!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka