S1gge13
Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge
Vad heter du på discord? S1gge13
Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2011
Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har ett stort intresse av att hjälpa folk på servern bland annat medlemmar och att få personer till servern.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker väldigt mycket om att påverka saker mot ett bra håll. Jag vill att rpn på Unive ska vara seriös och det är det jag kommer sträva efter som en medlemskaps ansvarig. Jag vill kunna ge medlemskap till folk som vet reglerna så det hålls en bra standard på rpn. Jag vill och kommer veta ifall en person t.ex läser av reglerna under en intervju vilket gör att det blir orättvist då andra som faktiskt tar sin tid och lär sig reglerna samt vill bli medlem på Unive ska ha samma rätt att bli det. Redan att fuska på en intervju visar ju standarden och intresset man kommer ha för Unive. Om man fuskar på intervju så kommer det bli dåliga scenario då folk egentligen inte kan reglerna. Därför är det viktigt för mig att alla försöker sitt bästa och ingen fuskar.. Att ta ansvar och att leda något mot ett bra håll är något som jag tycker är väldigt kul vilket gör att jag snabbt kommer lära mig samt förstå och ta de ansvar jag blir tilldelad och förväntas ta, att det då genomföra med en bra standard. Sedan är det viktigt att underlätta för staffsen med att endast ta in seriösa och mogna spelare, det gör att staffs slipper lägga tid och energi på folk som inte kan bete sig och följa regler kontra att utveckla servern till något bättre. Att bemöta människor är något jag strävar efter. ALLA ska ha rätten att behandlas lika beroende på olika saker som ålder, kön, religion osv. Jag tycker att man alltid ska bemöta folk med sitt riktiga jag, i mitt fall att jag är väldigt lätt att prata med och föra en bra diskussion. Det gör att båda parter kan känna sig trygga med varandra och den som blir intervjuad ger svar som den vill och inte att de säger fel saker eller glömmer saker de vill säga pga nervositet. Jag är också väldigt bra på att omställa (anpassa) mig vilket gör att man alltid kan ha en bra relation med den som blir
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor som man själv vill att dem göra mot en, och därmed ska man vara en bra förebild
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla ska ha en så bra upplevelse som möjligt av bland annat Staffs och att man ska få ett trevligt bemötande, och att man ska ha Roligt.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna Rpa bra och ha en hyfsad hög Rp nivå. Samt så ska man kunna reglerna och inte bli Bannad hela tiden.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvar över att medlemmar beter sig och att dem har det kul på servern, samt så ska man kunna ge folk återgärder om det behövs i vissa stunder.
Hur ser din aktivitetet ut? och man kan vara lite mer flexibel och kunna har mer aktivitet. 12:00 - 23:00 alla dagar samt när det behövs.
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja jag har mycket erfarenhet då jag varit MA på denna server förut.
Vad heter du på discord? S1gge13
Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2011
Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har ett stort intresse av att hjälpa folk på servern bland annat medlemmar och att få personer till servern.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker väldigt mycket om att påverka saker mot ett bra håll. Jag vill att rpn på Unive ska vara seriös och det är det jag kommer sträva efter som en medlemskaps ansvarig. Jag vill kunna ge medlemskap till folk som vet reglerna så det hålls en bra standard på rpn. Jag vill och kommer veta ifall en person t.ex läser av reglerna under en intervju vilket gör att det blir orättvist då andra som faktiskt tar sin tid och lär sig reglerna samt vill bli medlem på Unive ska ha samma rätt att bli det. Redan att fuska på en intervju visar ju standarden och intresset man kommer ha för Unive. Om man fuskar på intervju så kommer det bli dåliga scenario då folk egentligen inte kan reglerna. Därför är det viktigt för mig att alla försöker sitt bästa och ingen fuskar.. Att ta ansvar och att leda något mot ett bra håll är något som jag tycker är väldigt kul vilket gör att jag snabbt kommer lära mig samt förstå och ta de ansvar jag blir tilldelad och förväntas ta, att det då genomföra med en bra standard. Sedan är det viktigt att underlätta för staffsen med att endast ta in seriösa och mogna spelare, det gör att staffs slipper lägga tid och energi på folk som inte kan bete sig och följa regler kontra att utveckla servern till något bättre. Att bemöta människor är något jag strävar efter. ALLA ska ha rätten att behandlas lika beroende på olika saker som ålder, kön, religion osv. Jag tycker att man alltid ska bemöta folk med sitt riktiga jag, i mitt fall att jag är väldigt lätt att prata med och föra en bra diskussion. Det gör att båda parter kan känna sig trygga med varandra och den som blir intervjuad ger svar som den vill och inte att de säger fel saker eller glömmer saker de vill säga pga nervositet. Jag är också väldigt bra på att omställa (anpassa) mig vilket gör att man alltid kan ha en bra relation med den som blir
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor som man själv vill att dem göra mot en, och därmed ska man vara en bra förebild
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla ska ha en så bra upplevelse som möjligt av bland annat Staffs och att man ska få ett trevligt bemötande, och att man ska ha Roligt.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna Rpa bra och ha en hyfsad hög Rp nivå. Samt så ska man kunna reglerna och inte bli Bannad hela tiden.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvar över att medlemmar beter sig och att dem har det kul på servern, samt så ska man kunna ge folk återgärder om det behövs i vissa stunder.
Hur ser din aktivitetet ut? och man kan vara lite mer flexibel och kunna har mer aktivitet. 12:00 - 23:00 alla dagar samt när det behövs.
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja jag har mycket erfarenhet då jag varit MA på denna server förut.