Accepterad AbdulillahHaraldsson | Medlem ansökning [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdulillahHaraldsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198318578857/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Preizz#9468

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Hakim och är 22 år gammal och växte upp i Rinkeby. Han växte upp väldigt fattigt, hade väldigt sällan mat på bordet och var nästintill alltid hungrig. Hans dröm som liten var att antingen bli bilmekaniker eller polis. Men det hände inte. Han började som ung och kriminell redan vid 13 års åldern, han var beväpnad och hade redan suttit i häktet 3 gånger för mord, mordförsök och beväpnat rån. Men vid 17 års åldern börja han ta tag i sitt liv och faktiskt la ner med de kriminella sakerna. Han gjorde en jobb ansökan till en bilfirma i närheten. Han blev nekad pga tidigare brott. Då går han in i nån slags deprission och börjar ta droger och röker på. Hans föräldrar hittade honom medvetslös i hans lägenhet. Dom tog han till sjukhus och han blev medvetandes igen. Nu är han döds kriminell och går alltid runt beväpnad och alltid med många grabbar. Han går aldrig ensam. Han är med i gäng occh har haft flera gängkrig med massa olika gäng. Dom är hatade av hela sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt hög rp nivå då jag har rpat på ortenwave och fristaden förr. Var staff på ortenwave. Jag kommer bidra med massa roliga scenarion och mogen rp. Kommer göra allt jag kan för att utveckla min rp ännu mer här! jag är en väldigt aktiv spelare. Jag får mer möjligheter och kan få wl jobb och börja mitt rp på riktigt här! Sen vill jag även climba upp roller kanske bli staff eller liknande :) Kanske köper krim också och där har jag väldigt bra erfarenhet utav då jag har rpat som kriminell på andra servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Högre rp nivå, mindre oseriös rp. Massa roliga och långa scenarion. Jag har väldigt hög rp nivå enligt mig själv. Kommer alltid hjälpa folk som vill ha hjälp med något, min karaktär är väldigt trevlig och omtänksam så folk går iväg från mig med ett glatt leende.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska bli roligt för båda parterna och inte bara en själv. Man ska inte spela bara för att vinna scenariot. På rp handlar det både om att vinna och förlora scenarion det ska vara roligt för alla!

Hur hittade du Unive? Enkelt, det är sveriges största servern och man ser den tydligt på listorna.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka