Nekad Limpan7220 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan7220

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? 1.limpan.

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frans Nygren 37 år gammal Uppväxd i Trollhättan mobbad sedan ung pga. utseende och kroppsform gick ut skolan med väldigt bra betyg men kände sig tom efter studenten efter studenten pluggade han vidare till el ingenjör jobbade i några år men kände fortfarande att något saknades, Han ville testa någonting nytt och köpte en harley davidsson och han älskade det, sedan dess har han älskat sin hoj och känner att han aldrig kommer sluta åka hoj ända tills han dör. Tyvärr har han hamnat lite snett ssedan dess och har börjat hänga med fel umgänge och börjat knarka, han har åkt in i fängelse för narkotika och vapenbrott och precis kommit ut ur fängelset och vill börja om på nytt och tänker flytta till en ny stad...

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Ödmjuk, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har en bakrund som kriminell och precis kommit ut ur fängelset han känner att han vill lämna det kriminella livet men har inga planer, han har en väldigt bra utbildning som el ingenjör och känner att han vill skaffa ett vanligt job men man kan aldrig veta hur framtiden ser ut...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och stabil rp nivå pga att jag har lite erfarenhet inom rpa tänker även att jag vill bidra med en härlig och en positiv stämmning

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder generellt att man inte bara ska spela för att det ska gå bra för en själv och även tänka på att motparten kan vinna eftersom det oftast blir en lite bättre rp nivå om det går bra för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag är väldigt säker på att jag har brutit mot vissa regler men eftersom det var länge sedan jag spelade rp senast så kan jag inte nämna en speciell händelse men jag försöker alltid att lära mig av mina misstag inte bara i spelet utan i verkliga livet också.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft är en väldigt viktig regel vilket jag tycker att den är grundregeln till rp för att man ska försöka se allt med suntförnuft altså att det ska vara rimligt , pwergaming är när man gör någonting som inte går att göra irl t.exx att man flyger in i vägg i 100kmh med en bil och sedan bara kör vidare vilket aldrig hade kunnat hänt irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill försöka ta servern till en mer seriös rp och lyfta serverns rykte och rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka