Nekad ErikWW | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ErikWW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? festis123

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik karlsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig och lätt att prata med.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Erik karlsson och han är 25 år gammal och han ska nu flytta till unive från ortenwave och de är han väldigt taggad på för han tröttnade på sin gamla stad alla var så elaka och sånt där så nu väljer han att flytta hit och hans mål är att bli polis som han var i ortenwave han var en civil polis och körde även runt som civil mc på fritiden när han inte jobbar så brukar han åka motorcykel han älskar de och han älskar även att vara med sin familj !

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och hög rp nivå och en väldigt gladd och framriks karaktär !

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar så dom alla i ett scenario har en chans att vinna och de betyder ganska mycket för mig att man gör de för då blir rp:n mycket roligare så inte folk vinner överlägset hela tiden de är inte lika kul !

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång och jag lärde mig att aldrig hålla på o lalla igen utan att man alltid ska följa reglerna på servern !

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random death match när man andra dödar utan anlednig. powergaming = om man tar skada utan o rpa på det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra rpare och har över 1900 timmar på fivem och jag är väldigt bra på att hantera stress för jag har varit polis på rätt så många servrar

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka