Nekad Driftnicklas | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Driftnicklas

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? Drifthitman

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 1973

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nicklas johansson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig och lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej! Min karaktär heter Nicklas och han har en stor förebild av bilar! Han hade en svår uppväxt då hans föreldrar var svårt kriminella och detta på värkande inte bara hans föräldrar utan Nicklas med för han blev tvingad till knark och massa annat! Han var mobbad sen liten och nu i 23 års åldern Han är nu en bra kille som inte håller på med bus men alla hans vänner gör de så han funderar på att bli lite kriminell igen! Han kommer mest hålla på med knark för att bli väldigt rik! Han är jätte taggad på att börja hålla på med bilar igen ksk och han har stora fram tankar i livet som att bli rikast i staden!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra rp och en bra aktivitet på serven. Jag har 4 års erfarenhet inom FiveM rollspel och jag kommer göra mitt bästa på servern för att göra en så rolig RP nivå som möjligt. Jag kommer bidra med att göra många roliga scenarios där de ska va kul för alla partners och så det blir roligt för alla. Jag strävar efter en rolig och bra rp och det kommer jag bidra med till Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i varje scenario så ska man göra så alla partners ska få de roligt i scenariot. Det vill säga att man inte själv ska vinna hela tiden utan sträva efter att båda ska ha en chans att vinna scenariot så du själv inne vinner hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag körde på en person och jag fick en timeout då av det har jag lärt mig att inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte döda någon med ett fordon man får inte döda utan ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är trevlig unive är den bästa servern

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan sà mäste du ha samma namn pà discord samt steam.

Vänligen ändra sá att det är samma, du har 24timmar pa dig att ätgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är atgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka