Nekad _đ“čđ“Șđ“”đ“¶đ“źđ“·_ | Ban Överklagan [Danne7233]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880422079/

Ditt Hex-ID: 110000136d878bf

Vad Àr din discord tagg? palmen000

Vem var det som bannade dig? danne7233

Bild pÄ banmeddelande: ban bild danne.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag vet att staffen som banna mig valde att göra det pÄgrund av att jag gjorde ett regelbrott vilket var att jag fritog min polare frÄn fÀngelset utan att ansöka om tillÄtelse vilket jag Àr medveten om att man mÄste.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det som hÀnde var att min polare blev tagen av polisen och dom körde till fÀngelset och dÄ följde jag efter sedan nÀr jag Àr vid fÀngelset sÄ stÄr det en polis utanför och dÄ vÀljer jag att ta upp min glock19 och ta han i th sedan sÄ gÄr jag in i fÀngelset och börjar frita min kompis förhandlar med nÄn polis och sedan sÄ drar vi polisen följde efter oss sedan blev vi tagna av polisen och sedan körda till hÀktet sen efter det sÄ fÄr jag ett pm av staffen som banna mig att jag skulle komma support och jag hoppar support och han förklarar allt dÄ inser jag att jag har gjort fel och att det var jÀtte dumt att frita utan ansökan. sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte det var en helt korrekt ban det var jag som gjorde ett regelbrott som jag har lÀrt mig av och jag gjorde fel. det var en korrekt ban

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare minns inte riktigt i huvudet vad dom bannsen var men jag har absolut tagit Ät mig och lÀrt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra en planerad och korrekt fritagning dÀr jag skulle ha gjort en ansökan och haft en plan med hela scenariot istÀllet för att bara göra de pÄ impuls

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? 100% jag har lÀrt mig av denna och kommer alltid ansöka i framtiden. denna bannen var en riktig lÀrdom

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka