Accepterad lelle3232 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? lelle3232

Vem var det som bannade dig? Carlsson200

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-19 125419.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs gjorde valet att banna mig eftersom jag "pittade" polisen eller prejade polisen åt sidan så att mina polare skulle komma iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare ringer mig och säger att dom har snut jag och att jag ska komma och försöka hjälpa till. Jag möter upp dom på motorvägen och försöker fler tal gånger köra framför polisen för att sakta ner dom. Jag lyckas inte så tillslut väljer jag att köra framför polisen och sakta ner deras bil och preja dom in till kanten för att ge mina vänner en chans att vinna scenariot. tanken med allt detta var absolut inte meningen att pitta polisen, men efter detta så pwg polisen efter han precis har flygit upp i berget så hoppar han direkt ut och skjuter istället för att rpa på skador och så vidare. Men jag åkte in i fängelset etfer detta i 800 månader och medan jag står och diskar blir jag indragen i staff samtal och blir tillkallad till support. och då tar dom åtgärder på mig då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett sätt kan jag tycka att det var en felaktig ban eftersom det inte var meningen att de skulle sluta upp med att vi krocka så som vi gjorde och jag kan tycka att vi hade klarat oss med det scenariot inom rp då jag åkte in i fängelset. Men på ett sätt tycker jag också att de inte var de eftersom jag trots allt pittade polisen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare och av dom har jag lärt mig att rpa mer noggrant spela för båda partierna och göra så att motparten ska ha en chans i scenariot. Jag har också lärt mig från mina bans att inte prata ooc ig och rpa mer realistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat hålla mig bredvid polisens fordon och inte försöka sakta ner dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jajamän.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka