Nekad Abc | Ban Överklagan [3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abc

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199190807392/

Ditt Hex-ID: 110000149589360

Vad är din discord tagg? orupdawg

Vem var det som bannade dig? .3lza

Bild på banmeddelande: B.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän körde runt i en bil när vi blev förföljda av ett annat fordon. Under förföljandet fick bilen punktering, vilket ledde till att vi valde att lämna fordonet. Jag befann mig då precis intill vägen. Kort därefter körde en av personerna som förföljde oss mot mig upprepade gånger, fram och tillbaka, tills min karaktär avled. Efter detta utbröt skottlossning på platsen och polisen anlände till scenen. Trots att min karaktär befann sig i ett medvetslöst tillstånd och redan var död enligt RP-scenariot, påbörjade polisen ett ingripande då jag bar ett vapen på mig. I stället för att stanna kvar och låta situationen hanteras korrekt, valde jag att logga ut från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I efterhand förstår jag tydligt att mitt agerande var felaktigt och att jag inte hanterade situationen på det sätt som förväntas av en spelare på unive. Om jag hade haft möjlighet att spola tillbaka tiden hade jag legat kvar på platsen och fortsatt rollspela att jag var medvetlös, låtit scenariot fortgå genom att bli transporterad till sjukhuset och därefter följt med poliserna till stationen för att genomföra ett förhör, med tanke på att jag hade blivit visiterad och hittat en pistol på mig. Anledningen till att jag inte agerade korrekt var att jag i stunden upplevde situationen som VDM, vilket påverkade mitt omdöme och fick mig att felaktigt dra slutsatsen att scenariot inte var gilltigt. Samtidigt fungerade min medal inte som den ska, vilket bidrog till att jag tog det mycket ogenomtänkta beslutet att logga ut. Det var ett stort misstag från min sida, och jag tar fullt ansvar för det. Jag inser nu att jag oavsett omständigheterna borde ha stannat kvar, oavsett scenario, utan istället fullfölja RP korrekt enligt serverns regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag gjrode ett misstag i situationen och jag ångrar det som hände. I efterhand har jag förstått att mitt agerande inte var rätt, även om det i stunden kändes motiverat. Händelsen har gett mig en viktigt lärdom, och jag har blivit medveten om hur jag bör agera i liknande situationer framöver. Jag tar med mig denna efarenhet och kommer inte att upprepa samma misstag igen. Om jag blir unbannad kommer jag givetvis att göra allt för att bevisa att jag kan sköta mig. Jag tar RP på allvar och har lärt mig av mitt misstag. Jag kommer aldrig mer lämna en situation, oavsett scenario, utan istället köra klart RPN korrekt enligt unives regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer i fortsättningen följa reglerna och fullfölja RP korrekt i alla situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka