Accepterad _đ“čđ“Șđ“”đ“¶đ“źđ“·_ | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: 110000136d878bf

Vad Àr din discord tagg? palmen000

Vem var det som bannade dig? Wux

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: 72892-47dc285abe71f345050f88ec9d3c2d2b.jpg

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag vet att staffs valde att banna mig för att jag cloggade direkt efter att jag dog vilket var vÀldigt dÄligt gjort och det finns ingen bra förklaring till detta jag skulle vÀrkligen inte ha gjort detta dÄ jag Ängrar mig grovt och vill gÀrna komma tillbaks till unive vet att det bara Àr en dag efter men tÀnkte ge det en chans. sÄ svaret pÄ frÄgan Àr att jag blev bannad för att jag cloggade i scenario vilket var fel och jag vet inte vad mer jag ska skriva en att jag Ängrar mig och att jag har lÀrt mig sen Àr det ju upp till er om ni vill tro pÄ det

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. det som hÀnde var att jag och min polare var i sandy och sen blev det en skottlossning i sandy jag springer runt i sandy sedan sÄ dör jag pÄ ett stÀlle och dÄ blir jag förbannad och vÀljer att skriva quit i f8 tÀnkte inte alls efter det var bara av ren impulsivitet och det var dumt det Àr jag medveten om finns inget som jag kan skylla ifrÄn mig pÄ eller nÄn bra förklaring utan det Àr bara att jag fÄ bet sÄ hÀmskt mycket om ursÀkt och lova att det inte kommer hÀnda igen sen Àr det upp till dig wux att se om du Àr villig att ge mig en andra chans. men som sagt det som hÀnde var att jag dog och sedan cloggade för att jag blev arg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ABSOLUT inte en felaktig ban den var helt korrekt och jag ska igentligen inte komma tbx men jag gör denna i hopp om att du kan vara schysst och lita pÄ mig att det inte kommer hÀnda igen. sÄ som sagt detta var inte en felaktig ban den var helt korrekt men hoppas att man kan fÄ en chans

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan det finns i loggsen orkar inte skriva och kommer inte ihÄg hur mÄnga gÄnger jag har blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tÀnka efter lite innan jag gjorde mitt beslut att clogga som sagt sÄ cloggade jag inte för att fÄ fördel t.ex att slippa bli tagen av polis eller undvika en kidnappning utan jag cloggade bara av ren impuls och för att jag blev arg jag vet Ànnu en gÄng att det inte Àr en bortförklaring men jag hoppas som sagt ocksÄ att ni kan förlÄta mig och lita pÄ mig i framtiden dÄ jag kan svÀra pÄ allt att jag har lÀrt mig av detta och att detta inte kommer hÀnda igen. sÄ svaret pÄ frÄgan jag hade kunna tÀnka med mitt lilla huvud och göra ett bÀttre beslut och inte tagigt det beslutet som jag tog.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag har lÀrt mig över 110% och jag Ängrar mig som sagt jag har laggt över 11tusen pÄ unive om det kan fÄ er att lita pÄ mig att jag vÀrkligen inte bara Àr en problemspelare eller en skottspelare osv utan jag gillar servern unive och det Àr ju som ett litet kvitta att jag har köpt gorilla 2ggr man lÀgger ju inte sÄ mycket pengar pÄ ett spel eller en server som man inte tycker om mycket hoppas att du lÀser hela överklagan och svaret pÄ frÄgan jag har lÀrt mig 110%

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det Àr snart 1 Är sen jag blev bannad för att jag cloggade. förstÄr de grovt men uppskattar ny chans

Hittar ingen ban pÄ dig, stÄr att du inte Àr bannad :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka