Nekad 1raggee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ragge

Vad heter du på discord? 1raggee

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo det som fick mig att söka till MA är att jag vill hjälpa till här på unive och jag vill även göra rätt för mig och inte vara korrupt och inte abusea. Jag vill vara en förebild och jag vill att folk ska kunna lita på mig och att mna ska kunna lita på mig och jag vill ha en till chans och göra rätt för mig och visa vad jag verkligen går för.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag tycker att jag har bra kundkaper och att jag kommer sköta detta jobbet bra och jag kan lova och garantera att jag inte kommer vara korrupt eller abusea mina perms. Jag kommer vara aktiv och jag kommer specca mycket och inte tveka på att ta åtgärder och jag kommer vara ännu mer aktiv på forumet och i dc med medlemskaps intervjuer och på forumet och det är ju såklart det jag kommer prioritera.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Såklart ska man vara trevlig. Man ska ha en snäll ton och man sitter verkligen inte och t.ex. skrattar åt någon om vi säger att den skulle ha många fel på frågor mm. Man respekterar alla och att alla inte kan lika mycket. Däremot så måste man också göra sitt jobb och då kan man inte heller godkänna någon på vi säger t.ex. en muntlig intervju bara för att man tycker synd om personen eller kanske att det är sin vän eller något liknande. Detta är ju korruption så detta är absolut förbjudet och konsekvenser kommer att tas om detta händer och det förstår jag. Även om någon skulle vara ”dålig” eller inte kan några frågor så kan man inte heller bli arg eller något liknande. Man håller kvar sin trevliga och glada ton och fortsätter prata med respekt även om man ska neka eller godkänna någon. Det spelar ingen roll. Jag är bra på att bemöta människor med respekt och är van att få göra det inom ett RP exempel som när man t.ex. rekryterar folk. Jag är rekryterare på polismyndigheten och detta var ett skeft exempel men jag menar att man alltid ska vara trevlig. När man tar en intervju respekterar man alla och om en person kan de regler man frågar efter, då accepterar man personen. Om personen inte kan reglerna så nekar man och det är inte svårare än så. Man kan säga kortfattat att inom MA teamet så ska man bemöta alla med respekt och vi ska agera proffesionellt och vi ska vara enkla att ha o göra med. Inga drygheter mm.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo jag skulle säga att det är ett stort ansvar att vara medlem och jag tycker fler personer borde se det som det och verkligen leva sig in i rpn. Ibland är det väldigt dålig rp på unive och det händer överallt men jag tycker att en intervju till medlem ska vara lång och med bra innehåll i muntliga och där ska man fråga alla regler, dc regler och sedan kolla rpn ig och göra tester på hur de rpar. Så tycker jag låter bra för då får man också en bra insikt på hur personen rpar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Från början ska man kunna alla regler och man ska kunna det igenom hela tiden när man rpar. Man snackar inte OOC och man håller sig till de reglerna vilket inte är jättesvårt. Man ska ha egna kläder alltså inte de man börjar med. Man ska hålla en hög och bra rp nivå och man ska kunna bidra till roliga och utvecklade scenarion och inte spela bara för pengar eller för att få det så bra som möjligt ig. Som en vanlig medlem så får man faktiskt också ta lite ansvar med bl.a. att visa respekt mot servern och att inte bryta mot regler och visa att man verkligen kan behållla och ha sin medlem roll. Redan som medlem så bär man med sig ett ganska stort ansvar då man ska följa alla regler och respektera alla och servern. Det är också viktigt att alla medlemmar gör det roligt för båda parterna så att det inte bara är roligt för en men inte för den andra. Man ska verkligen inte vara rasistisk eller något liknande för då tas konsekvenser direkt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett ansvar över att ha en stor roll som jag måste kunna hantera. Som sagt så kommer jag att hålla mig till regler och håller absolut inte på att bryta mot de som t.ex. korruption eller abuse. Det är ändå ett stort ansvar man bär med sig men jag hoppas att alla som är och ansöker förstår det och förstår allvaret. Man har också ett stort ansvar inom RP att jag inte bryter mot regler mm. Och jag och alla andra hoppas jag förstår att om man skulle bli bannad så skulle du bli av med alla roller som MA och det är självklart. Man är absolut inte ”speciell” bara för att man är MA och inom RP och när du RP:ar så kan du inte ge dig själv olika förmåner för att göra det bättre för dig själv och även OOC är det inte jättebra om man går runt och nästan eller liknande skryter om att man är MA. Man är MA som om det vore ett jobb och man ska fokusera på rollen mer än vad du ska skryta så du inte hamnar på helt fel spår.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv varje dag och då menar jag många timmar 7-10 timmar men säkert ännu mer på forumet och dc.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka