Nekad 1johansson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejhejhejej/

Ditt Hex-ID: 1100001380a2549

Vad är din discord tagg? 1johansson#4131

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej, Ärligt, vet inte. Jag gjorde ett misstag som jag inte kommer ihåg jag gjort, Jag ber HEMST mycket om ursäkt för det jag gjort. Jag har inte fått sett ett bevis på vad jag gjort, jag har en gissning på vilken situation det var, Då jag skickade en bild på när 2 mods hade skrivit om 1 person så skickade jag till den personen, vet inte om det var då dock. Iaf, jag är hemskt ledsen för mitt fel. detta kommer inte hända igen, Det kan jag lova dig Philip!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade, En kidnappning. Sen så skrev 320 till mig i pm och skrev om situationen, Sen efter en stund skrivandes med philip vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej nej, Verkligen inte. Jag har gjort fel och jag förstår ditt beslut till 100%, Detta kommer INTE hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal mycket gånger ja, Mesta av gångerna har jag fått unban på. Minns knappt då det var länge sen senast!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja du, Inte skickat just dendär bilden då det var fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Det har jag och detta kommer inte att hända igen, Jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yessir

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka