Nekad 1johansson | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejhejhejej/

Ditt Hex-ID: steam:1100001380a2549

Vad är din discord tagg? 1johansson#4131

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-04 154849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vid min förra banöverklagan hade jag glömt bort vad jag hade gjort för att bli bannad, men nu har jag skrollat igenom gamla meddelanden och hittat vad som hade hänt, så nu förstår jag vad som har hänt och varför jag blev bannad, jag hade screenat några meddelanden från staff-dcn när jag var staff. Så nu förstår jag varför jag blev bannad för det är självklart helt fel av mig, har inte tänk på att komma tillbaka till unive på länge men nu känner jag att det är dags.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns att jag blev pmad av philip då han skrev och förklarade situationen, sedan så vart jag blacklistad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban, det var jag som gjorde fel så helt rätt utav Philip att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad många gånger på unive men har tagit lärdom av alla och är tillbaka för att skärpa mig och rpa på ett bra sätt. Jag har lärt mig av alla mina bans och är helt redo för att komma tillbaka, Minns inte hur länge sedan denhär bannen var men vet att det var ett väldigt bra tag sen. Är tillbaka nu för att jag vill spela på unive, inte för att hålla på och lalla runt. Vill vara en del av Unive igen då servern är väldigt kul att spela på och bästa i sverige just nu. Har kört lite rp medans jag varit bannad på unive men vill komma tillbaka hit för det är en bättre server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte läckt saker från staff dcn då det var grovt emot reglerna på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Ska sköta mig i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka