Nekad 1johansson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejhejhejej/

Ditt Hex-ID: steam:1100001380a2549

Vad är din discord tagg? 1johansson#4131

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-04 154849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannade mig för grov staff abuse, jag tog skärmbild på meddelanden som andrastaffs hade skrivit om en jag brukade spela unive med och skriva ganska mycket med, så då screenade jag deras meddelanden och skickade till honom. Jag tänkte inte så mycket på saken när jag väl gjorde det. Tänkte inte att det jag gjorde var fel men sen efter insåg jag att det var ett grovt fel av mig. Jag har varit bannad nu i snart 2 år och är väldigt sugen på att komma tillbaka. Men jag förstår 100% varför jag blev bannad och jag förtjänade det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag gjorde det för att bli bannad så såg jag i staff chatten att några helpers/mods satt och skrev saker om min kompis, att han skulle få indraget osv. Då så screenade jag det dom skrev om han och så svarar han "skicka om dom skriver nått mer". Sen så fortsatte dom skriva om han och då screenade jag ytterligare än gång. Absolut var det jättfel utav mig att jag screenade de meddelanden som dom skrev men just då tänkte inte jag på det. Sen så blir min kompis som jag skickade sakerna till blackad för han hade skrivit till de modsen som skrev om han. Efter ett tag så hade han sedan visat till mods att det var jag som hade läckt bilderna från chattarna och skickat till han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig nej. Jag förstår staffens och philips beslut helt och ber om ursäkt för det misstag jag gjorde, Som sagt så var det snart 2 år sedan detta hände och jag kommer absolut inte göra om något liknande, även fast jag inte kommer bli staff igen. Jag vill bara bli medlem här på unive och rpa på servern utan att bli bannad och undvika att göra regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla mina bans jag har fått, även denna. Jag kommer att göra allting jag kan för att både stoppa regelbrott och inte göra regelbrott själv. Jag vill rpa normalt och bra igen på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt om och tänkt på reglerna innan jag skickade bilderna till den personen och inte skickat något. Jag tänkte inte på det under tiden som sagt men nu och efter det hände förstår jag precis vad jag gjorde fel och jag kommer inte göra om något liknande och jag ska hålla mig till reglerna till 100% och rpa så bra jag kan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Har lärt mig nya saker av denhär bannen och alla andra mina bans. Skulle säga att jag var lite av en problemspelare förut när jag körde på unive men de är det slut med. Kommer rpa så bra som möjligt och inte ställa till med regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka