Inaktuell 187an | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? yousif

Ditt discordnamn: 187an

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff främst för att jag under en väldigt lång period RPat på unive då faktiskt vart min enda server jag RPat på och tänker inte häller på att svika denna server då det är sjukt rolig RP. Samt har jag tidigare erfarenhet utav medlemskaps ansvarig och utöver det har jag vart SV under den längre tiden av min tid på servern. Då man kan säga att jag vet vad jag gör. Jag vill även driva RPn framåt detta genom att specca scenarion,driva krim och serverns RP framåt men även hjälpa till i till exempel support ifall någon har några funderingar. Som staff tycker jag även man ska få folk och lära sig istället för att banna så kan man starta /samtal och prata med spelaren. Är det ett pågående scenario och ett regelbrott sker så tar man det i krim eller vanliga support efter scenariot är slut.

Jag kan dom flesta commands och tror genuint jag hade bidragit för servern RP och passat bra in i staff teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle säga att det beror på. Det finns extremt mycket lall och dålig RP på servern men man ska inte dra alla över en kant då det även finns folk med fantastiskt RP. Utöver det så måste FearRPn sluta då folk bryr sig mer om att inte förlora sina vapen än att utföra ett roligt scenario för båda motparterna och såna tycker jag ska ut med huvudet förre. Dom ska se att ett vapen inte är värt perma ban eller karaktär rennsning

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att jobba tillsammans med dom andra i Staff teamet och ta åtgärder på folket som inte hör hemma på unive. Genom att sammarbeta med andra i staff teamet och jobba som ett lag kunna lösa problemen på bästa möjliga sätt. Sker det dålig RP eller lall så kan man antigen starta ett samtal med personen eller skriva /m. Helt enkelt noll tollerans mot dessa grova regelbrott som 320 konstant sagt att det ska ta ett stop med på krim möten.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När du har din Staff roll är det otroligt viktigt att agera professionellt då du är ansiktet framåt för servern i visa fall. Man ska alltid agera med respekt och hålla en god ton även om du är arg eller frustrerad, Det ska alltid skötas professionellt. Du ska inte bara prata professionellt utan skriva och agera professionellt i ärenden. Och att man inte ska agera mot en person utan att försöka få personen i akt att lära sig av sina misstag om dem begår ett regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har skola upp till 16 på vardagar sedan så är jag fri resten av tiden efter då jag inte har så mycket annat och göra. Vilket innebär att ja kan balansera ut tiden genom att göra staff arbete på min fritid vilket är mesta delen av dagen efter skolan. Skola och privatliv ska alltid gå först i visa sammanhang och så kan man prioritera staff arbete och unive i andra hand. Men i visa lägen så kan staff arbete gå i förhand ifall jag har det ledigt eller inte har något för mig vilket är dom flesta dagar. vilket innebär att jag kan ägna mig åt RP, staff arbete efter 16 på vardagar och hela dagen på helger och lov. Sen balansen mellan RP och staff arbete tycker jag varierar då ifall jag som staff känner att RPn behöver förbättring kommer jag gör mitt bästa som staff för att försöka driva fram RPn och göra unive till en ännu bättre server. RPn kommer att kliva in när jag har tid och känner att det finns tid och staff arbetet är klart.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 8 månader tillbaka. (har bara 5 bans från mina tidigare RP dagar) (aldrig vart perma bannad/blacklist)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har tidigare varit medlemskaps ansvarig samt SV under en lång tid. Så har koll på alla commands, Har även vänner som är staffs där jag fått information där ifrån

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, är beredd att jobba inom vilket område som helst

+rep de bra sakerna med denna invandraren är att han är inte 12, han är mogen, han tänker logiskt osv. (han mst bli staff för att gämna ut procenten invandrare som finns i staff teamet)

+rep mogen och kompetent, han har varit medlemskaps ansvarig förut och visat kompetens för staff under tiden jag också var staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka