Antagen HYPEM | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HYPEM

Medlem
Meddelanden
328
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: HYPEM

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005

Varför ska just du bli staff? jag har tidigare erfarenheter från staff och de är ett arbete jag gillar, har varit mod här förut där jag gjorde en väldigt stor del inom jobb delen och även krim teamet så jag har dom erfarenheter man behöver och vet hur allt funkar osv

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker de är en brist på social rp oss visa gäng då jag pratar från erfarenhet och har varit med om det ena och det andra, sen tycker jag även jobb som falckoch meko inte är aktiva i alla fall inte när jag rp så tycker man kanske borde ge en annan person va chef för att försöka få upp aktiviteten

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? som jag skrev så skulle jag isåfall med jobb teamet see över cheferna för jobb och försöka få upp aktiviteten oss dom sen om dom inte förbättrar sig skulle jag sätta in nya chefer som ka styra och ställa och på de sättet få upp aktivitet, sen inom krim delen tänker jag att jag speccar folk som skjuter mycket regelbundet och see om dom går under social rp om dom ej gör det så ta åtgärder efter de

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker oavsett hur situation är så håller man en god och lugn ton oavsett om personer utrycker eller beter sig på ett dåligt sätt, man ska alltid låta som att man vill hjälpa till helt enkelt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ag tänker att jag utför staff arbete 70%av dagen och rp resten beroende på mitt jobb även eftersom jag har väldigt varierande jobb tider

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 till och från

Har du tidigare erfarenheter som staff? som jag skrev förut har jag varit mod här men äve varit staff på andra servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kriminell då jag vill försöka kunna rp lite krim också och vet att man ej får rp krim om man är med i krim teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka