Antagen Kladdkaka. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anakin

Aktiv Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: Kladdkaka0

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive eftersom jag tar ansvar av rollen och jag vill bidra till en trygg och rättvis spelmiljö. Jag har tidigare erfarenhet som staff, vilket har gett mig förmågan att fatta snabba och objektiva beslut, kommunicera tydligt och hantera konflikter professionellt. Jag är rättvis och tar ingens sida jag är aktiv och professionell.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ett nästan allt fungerar bra förutom krim sidan som jag sa förra gången så tycker jag att det är mycket shoot on sight, gängprovokation och fuskare så klart.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi kan specca mer vara aktiv i krim support kolla mer på gängen som typ att specca när dom ska åka och leta efter någon eller bara när dom åker runt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder att man alltid ska vara rättvis. det betyder att man ska lyssna och prata med spelarna, hantera konflikter utan att ta någons sida. Man ska alltid vara professionell som staff man ska lyssna på spelarna vara trevlig, rättvis och kunna vara lugn under stress.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Om jag blir staff så kommer jag göra mest staff arbete och en liten del rp jag kommer specca och ta reports och vara aktiv i support. så kommer jag se till att jag har tid till mitt privat liv

Hur länge har du spelat på Unive? sen den 15 augusti 2024 då blev jag test medlem för första gången

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit Helper tidigare och jag har varit Staff på lall servers.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med vad som helst.

Senast ändrad:
+rep, aktiv och mogen kille, mycket styrkor inom staff snabb i reports hjälpte mig förut, riktigt schysst grabb, ge han en chans så får ni se att detta är en kille med potential, kanske en Mod i framtiden, riktigt aktiv snubbe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka