Accepterad 1.Rajan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Rajan

Ditt discordnamn: 1.Rajan#5800

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde få en chans till Staff för att jag är en sån person som verkligen vill förbättra rpn och se till att alla personer som spelar på server ska ha en rolig hos servern och nu ska jag förklara vad jag hade gjort om jag blev en helper.

Jag skulle se till att ingen typ av lall ska komma för att det förstör bara rpn betydligt till e.x om en icke medlem/medlem typ går in till marja lisa utan kläder och skriker som en galning så kommer jag se till att den personen får åtegärder eftersom att det är ju inte normalt att gå in i en bilfirma utan kläder och skrika och detta är åt som gör rpn sämre enligt mig. Jag kommer också om jag blir support anvarig hjälpa alla medlemmar/icke medlemmar med deras problem för att för tillfället så ser jag ju att det är många som behöver hjälp och sitter i support vänterum ganska länge och jag vill gärna ge alla medlemmar/icke medlemmar en bra och snabb service. Jag vill se till att servern växer mycket mer och jag kommer hjälpa staff teamet genom att ta bort alla idioter och lallare från servern och verkligen ta in seriösa och bra rp:are, Ett problem som jag får möta varanda dag är ju att folk vdmar och powergamar och jag tycker att detta är oacceptabelt och detta är nåt som jag kommer vara ganska strikt med eftersom att om man krockar i 300 kilometer i timmen så skulle jag tro att man blir ganska skadad men visa säger bara "aj aj" sen åker de bara vidare som inget hade hänt. Jag är en sån person som är ärlig mot alla och ger alla konsekvenser om de har gjort ett regelbrott osv om det är min vän eller en känd streamer, En till grej jag kommer göra är att kolla på ban överklagelser eftersom att jag ser att visa väntar långt tid för att få svar på ban överklagan och jag vill gärna svara på de så fort som möjligt. Jag kommer också se folk med lagnings perms ska använda /me på ett bra sätt till e.x /me felsöker, /me Byter kylarslang och såklart måsta man ju rpa på att man har vertyg så jag kommer hålla koll på folk som använder sina /me dåligt. Jag tycker att jag borde bli staff för att jag vill utveckla servern och community och se till att alla har en bra tid hos unive
Jag är nästan redo för att bli allt inom staff områden men kanske inte Donation än!

Support: Om jag blir support ansvarig så kommer jag se till att ta in så många personer på en kort tid och ge de den bästa hjälpen de kan få och om jag inte har den rätta svaret så frågar jag en staff kollega så att säga

Kriminell Ansvraig: Kriminell Ansvarig är verkligen nåt som jag vill testa eftersom att det är så många kriminella i servern som man måste hålla koll på och Kriminell Anvarig arbete är ju att se till att alla kriminella rpare som är med i gäng eller inte ska ha en bra och seriös och GRYM rp!

Donation: Donation Anvariga jobb är ju att ta emot personer som vill donera för ped,bil,gäng och krim rollen eller bara för att skänka en slant till servern.

Servervakt ansvarig: De tar emot servervakt ansökningarna och ser till att alla servervakter gör sitt jobb när det behövs och inte abusar sina perms

Rp Ansvarig: Håller kolla att Rp på servern håller sig bra och seriös

Jobb Ansvraig: De ser till att alla Chefer på alla yrken gör sitt jobb och att jobbet är aktiv och detta just nu verkar inte vara ett problem som jag ser men det kan alltid förbättra sig

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? (Skola)
Mån: 16:00-23:30
Tis: 16:00-23:30
Ons: 16:00-23:30
Tor: 16:00-23:30
Fre: 16:00-23:30
Lör: 11:00-02:00
Sön: 11:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff 1 förut och vet hur man ska agera nu men förra gången så kändes dett att jag inte var klar med rpa men jag har velat testa vara helper nu igen och det känns att det är nåt för mig nu. Jag vet vad som är rätt och fel och jag använda mina kunskaper som jag har fått från servern för att bygga ett strakare community och en seriösare server.

/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/revive (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sc de staff chatten ooc
Kan lära mig mera
/spec (id)
/sv de sv chatten ooc
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/spawnobject (villket objekt)
/givemoney (id) (cash-black-bank)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså Jag skulle säga att jag kan vara allt men jag vill helst inte börja med donations nu eftersom att jag känner mig bara lite osäker på den men jag är mer än villig att lära mig hur man gör i donations och kanske i framtiden bli donations ansvarig

Senast ändrad:
+rep Riktigt bra rp:are. Han har bra nivå på sitt rp och skulle passa perfekt som staff.

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka