Nekad 1.charlieeee | Ban Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.charlieeee

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172757811/

Ditt Hex-ID: steam:110000148452933

Vad är din discord tagg? 89769564

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-04 172243.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde mig av fusk som man inte får göra, jag förstår till 100% varför dom valde och banna mig, som sagt, philip har sagt flertals gånger att unive har 0 tolerans mot fusk, och det står i reglerna, och det förstår jag 100% men de var bra för staffsen att banna mig för att jag har redan lärt mig mycket av de, för alla mina irlvänner sitter och spelar på unive förutom jag efter jag nu blev bannad, men jag säger inte heller att det är en anledning för att lättare bli bannad, det var ett dumt misstag som jag förtjänar, för att bli bättre, det var ett väldigt stort misstag och jag har lärt mig mycket, men sen ska man inte få unbann bara för man påpekar att man har lärt sig mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några kompisar hade precis rånat en kille nere vid hamnen och sedan när jag var påväg upp till deras gänghus så krockade jag flög in i väggen, men jag står still i 1 minut och rpar på skador, sen väljer jag mig att använda fusket för att laga bilen, jag klickar på "repair vehicle" och bilen lagas, jag åker upp till gänghuset och tar fram min stashbil för att lägga in mitt vapen, jag lägger in vapnet och sedan blir jag insatt i ett staffsamtal, och redan då förstår jag att jag har blivit påkommen, så jag säger det är ingen ide att komma support för jag fattar att dom kommit på mig och det är ingen ide att ljuga, sedan blir jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för jag gjorde felet av att använda mig av fusk helt enkelt, staffsen ska banna i det läget, de är deras uppgift att banna mig och de är deras sak att göra, sen är de inte någon ide att ljuga i den här överklaganen häller. så det var helt enkelt inte felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev perma bannad en gång tidigare, men då skulle jag gå in på unive för att ta bild på min banbild, men på något sätt kom jag in på servern istället för att komma fram till banen, jag tyckte det var lite konsitgt eftersom jag inte ens var med i discorden, men jag antog att det hade varit banwipe eller liknande, så jag skrev en unban på discorden och fick unban av 320, jag köpte krim medlem spela på unive ett tag, sen tog en paus från fivem, sen efter ungefär 4 månader kommer jag tillbaka och börjar spela igen, men då väljer flertals av mina vänner att använda sig av fusk, jag hakar på för jag tänkte mig inte för och jag hade inte spelat på jättelänge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte använda fusk, så enkelt är det igentligen, om man skulle backa bak i tiden så hade jag lika gärna bara inte skaffa det där fusket, jag insåg dock efteråt hur onödigt det var att fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen jättemycket, jah skulle defentivft inte göra de igen då jag vet att vad som händer om mna blir bannad och hur lätt det är att bli på kommen, men det jag skulle göra annourlunda är att inte spela med inkompetenta folk, spela med folk som kan rpa, inte dom som bara springer runt och skjuter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka