Accepterad 1.charlieeee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.charlieeee

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172757811/

Ditt Hex-ID: steam:110000148452933

Vad är din discord tagg? 89769564

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-04 172243.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde misstaget att fuska, det inte konstigt att dom bannade mig, det är såklart man ska bli bannad om man fuskar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kommer inte riktigt ihåg för det var ungefär 10 månader sen, men det jag kommer ihåg är att vi hade rånat en kille och efter de så drog vi iväg, på väg tillbaka till gänghuset, jag krockade i drygt 200kmh, och bilen gick sönder, och lagade jag bilen med hjälp av fusk, och sen blev jag inlagd i ett staffsamtal ig, medan jag pratade lämnade jag tillbaka mitt vapen och snackade med honom, sen blev jag bara bannad antal.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det bart inte en felaktig ban, jag hade rätten till att bli bannad eftersom jag fuskade, det är inge snack om saken, det står klart och tydligt i reglerna att man inte får fuska, och de inte konstigt, och sättet de var felaktig var att jag fuskade, vet inte riktigt vad jag ska skriva, huvudsaken är att jag bröt mot reglerna och valde att göra massa regelbrott, det var nu drygt ett år sen snart och jag är ingen liten krigare längre, har inte spelat fivem sen jag blev bannad, vilket är tråkigt för det var det enda jag spelade. och nu vill jag ha en till chans på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan, för bloodfx. och efter det så slutade jag använda sånt, och då lärde jag mig igen för jag spelade inte på en server med massa shoot on sight grabbar, och sen när jag kom tillbaka till unive igen fuskade jag inte, utan jag började fuska senare efter som jag började spela med massa montagekrigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte fuska, inte sitta och göra massa regelbrott om och om igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer ta andra val, det svårt och säga hur det kommer och gå framöver men inte fusk på det sättet, jag kommer iallafall göra saker annorlunda och inte sitta och fubba.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka