Nekad 1.charlieeee | Ban Överklagan [suecia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.charlieeee

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172757811/

Ditt Hex-ID: steam:110000148452933

Vad är din discord tagg? slaxssss

Vem var det som bannade dig? suecia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-07 171206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och rpade inte inom reglerna, jag gjorde felet och gö fear rp och powergaming och då blir man bannad, och det förstår jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det blev ett kidnappnings scenario på mig, och dom tog mig till deras hus och krävde pengar, dom ville pressa ut mig på 1 miljon och jag e inte ens med i gäng, och det e lite powergaming vad jag vet, och sen tog dom mig ner till källaren och försökte lägga in mig i en låst bur, vilket är tråkig rp och omoget, och dom ville jag skulle använda mig av emoten "/e bark" och sen försökte dom ta av mig kläderna och då gjorde jag /sme håller i hårt, och sen kom det 2 till och försökte dra ner dom, vilket inte är jätteroligt för det är förmodligen en bild, och sen sprang jag ut vilket var dumt gjort, dom jaga mig och sen tackla en av dom mig, och efter det bärde en av dom upp mig och eftersom när man blir tacklad så ligger man ner tills man trycker space, och jag hann inte trycka förän dom bärde mig och då ramla jag av honom och enligt honom var det buggabuse, vilket det inte va, sen så skulle vi klättra ner för en stege och när jag ska klättra ramla jag för dom stog bakom mig och alla puttade fram mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban, jag sprang där ifrån med flit och det var inte värt det någonstans, och nu vill jag bara rpa igen, eftersom det finns inget annat och spela utom unive just nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev nyligen bannad för metagaming och jag väntade ut den bannen jag skrebv ingen banöverklagan för jag tyckte att det inte var någon chans att bli unbannad eller så, och jag förstog att jag gjorde fel och jag gör det nu också, och efter sitter inte jag någonstans för det är bara onödigt och bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lyssnat och gjort som dom sagt, inte fearrp elr powergaming, jag hade bara lyssnat och förstått att det är rp och du ska rpa påriktigt som det vore ditt riktiga liv, så jag hade bara lyssnat och inte ens tänkt på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig, eftersom jag bara vill spela så tycker jag bara det är onödigt att göra regelbrott, för det leder alltid till ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka