Accepterad 1.charlieeee | Ban Överklagan [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.charlieeee

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199172757811/

Ditt Hex-ID: steam:110000148452933

Vad är din discord tagg? slaxssss

Vem var det som bannade dig? sweolsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 193302.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte blev anticheat bannad på något sätt jag tog svettis igår stog afk en stund och sen gick in på nordix lall, jag har inte ens vart inne när jag blev bannad ens

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog svettlana och sen stog afk, och sen quita jag för o spela nordix lall, och nu när jag ska in igen när jag vakna så var jag anticheat bannad det fattar jag dock inte hur för jag har inte varit inne ens

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig för jag vet inte varför

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja tidigare lärde mig mycket men jag ska inte vara bannad nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

det är fixat glömde stänga av min vpn jag har den sätts på auto när datorn startas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka