Inaktuell Zynx | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

v70zynx

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Peo

Vad heter du på discord? Zynx#4910

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill att servern ska växa och att folk inte ska behöva vänta så länge på sina ansökningar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har erfarenhet sen innan som andra kanske inte har och kommer vara aktiv nästan varje dag om jag inte är iväg

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och lyssna på de och svara på alla deras fråga

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer acceptera de ansökningar som är bra och att de ska kunna alla regler för att de ska bli godkända

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska lägga ner tid på sina ansökningar för då så kommer man följa reglerna mer för att man inte ska tappa sin medlems roll och att man ska kunna alla regler

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att jag ska bara acceptera de om de gör en bra ansökan och om de kan alla regler

Hur ser din aktivitetet ut? just nu så ska jag på semester snart så jag kommer inte vara så jätte aktiv på datorn då men jag kan försöka göra det på telefonen

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka