Nekad Zykezz | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zykezz

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199407309067/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c2feef0

Vad är din discord tagg? zykezz

Vem var det som bannade dig? Berra12313

Bild på banmeddelande: ban 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ett dåligt "scenario" och val

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt 2 bilar jag åker ensam och mina andra två kamrater åker i samma fordon vi hade tappat bort varann och sedan möts vi upp vid en svart bil med tonade rutor, vi märker snabbt att det var samma fordon som skjutit mot oss tidigare specifikt mig. Jag kör bredvid fordonet och mina kamrater på andra sidan jag väljer att kliva ur mitt fordon och rikta mitt vapen mot förarn han väljer att svänga vänster och gasa vilket i tur leder till att jag reagerar med skott mot honom, mina allierade väljer att inte lämna mig i sticket och kliver ur deras bil och även det avlossar skott emot person ifrågas bil vilket resulteras i att han dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att jag står starkt emot denna ban men jag var ändå respektfull när det kom till ärendet, jag blev hänvisad på ett trevligt sätt till forumet där han skulle granska min överklagan. Nu i efterhand absolut avlossade jag tidigt men den person ifråga som vi sköt emot hade tidigare vid FLERA tillfällen skjutit mot oss i samma bil. Jag agerade i följd utav hans val att svänga till sidan och gasa. Jag började med att skjuta mot bilen men snabbt därefter gick jag för personen i bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans från 2021-2024 Har inte full koll

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde agerat mindre aggressivt men jag agerade utifrån händelser som hänt tidigare samma dag mot samma individer. Det kan nu i efterhand även från min sida tolkas som aggressivt men som sagt samma sak gjorde dessa individer mot oss tidigare, och för att förtydliga menar jag att när man kör när en individ står och riktar så skjuter de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut detta var i tisdags och har hunnit reflektera sedan dess

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka