- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- -1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag sa "fan vad ni suger av hammarlöf" i support, jag hade precis skjutit hammar fast jag var med sons det var rätt komplex situation.
Tar du ansvar för det som hände? Grejen det var första gången jag snackade med en staff på väldigt länge och hade inte spelat på ett tag så tänkte inte på att anpassa mig för att prata med staffs, utan pratade frispråkat som jag hade pratat med vem som helst.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, inte säga vad som helst.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag sa det inte på ett aggressivt sätt sa det som i en vanligt konversation var inte för att kränka någon.
Har du bevis som stödjer din överklagan? .
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag sa "fan vad ni suger av hammarlöf" i support, jag hade precis skjutit hammar fast jag var med sons det var rätt komplex situation.
Tar du ansvar för det som hände? Grejen det var första gången jag snackade med en staff på väldigt länge och hade inte spelat på ett tag så tänkte inte på att anpassa mig för att prata med staffs, utan pratade frispråkat som jag hade pratat med vem som helst.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, inte säga vad som helst.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag sa det inte på ett aggressivt sätt sa det som i en vanligt konversation var inte för att kränka någon.
Har du bevis som stödjer din överklagan? .
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja