Nekad Zuka | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431A0C3A

Vad är din discord tagg? arvid10

Vem var det som bannade dig? Bawo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ScreenShot_2023-08-08_22_57_03.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade som kriminell utan kriminell roll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick indragen krim och var extremt sur då jag hade betalat för kriminell rollen och ville inte RPa utan krim roll så jag valde att spela "krim utan Krim" som var lite dumt av mig. Efter att jag spelat någon timme blev jag indragen i support och permanent bannad av bawo

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte de var felaktig ban då jag bröt mot reglerna och jag viste exakt vad jag gjorde under stunden men jag märker i efterhand att de inte var värt att bryta mot reglerna bara för att ha roligt i någon timme.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för t.ex ooc ig när jag var ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat stå för återgärederna och inte bryta mot reglerna efter att återgärderna hade tagits, det var jävligt dumt av mig att spela krim utan krim under tiden jag inte hade krim roll och ångrar allt jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte bryta mot reglerna oavsett om man är sur och har betalat för något som sedan tas ifrån dig men det är ingen ursäkt fast jag är ledsen av vad jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka