Accepterad younes10 | Ban Överklagan [1.Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? krato

Bild på banmeddelande: ......png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog ett dåligt beslut att köpa vapen som icke krim anledningen till det var ingen utan jag som person hitta inte nått kul att göra som icke medlem eller krim så jag valde att köpa vapen men det var väldigt fel och jag ber verkligen om ursäkt krato för mitt dåliga beteende och jag säger bara ifall jag blir unbannad så kommer du se förändring eller så kane jag vänta ut bannen också men kommer förändras helt och ändras ska sluta med regelbrott och bli grön spelare denna gång menar jag det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. antadligen så köpte jag vapen efter som att jag är röd spelare så valde han att inte prata med mig vad jag minns men jag sov då så lite oklart men han gav rätt otgärder och jag tyckeer att han förtjänar sin plats som mod och gör ett jävligt bra arbete och jag ska säga varför de pågick i ungefär 2 dagar och han var den första som kom på mig och jag vill ba säga förlåt verkligen jag vill bara rpa igen om jag ens får en ny chans av dig krato ha det fint

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.
Jag bröt mot reglerna genom att sälja vapen utan att ha en kriminell roll.
Staff följde reglerna när de bannade mig, speciellt eftersom jag har många tidigare bans.
Så ansvaret ligger på mig, inte på staff.
vill bara be om ursäkt för detta dåliga beteendet och vill fråga krato om en ny chans så att jag kan ansöka till medlem och köpa krim jag har råd med krim men asså jag var frustrerad bara att stressade fram det och det slutade inte bra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min historik är inte nått som ska visas det är en dålig historik

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra flera saker annorlunda:Inte sälja vapnet alls utan rätt kriminell roll.
Läsa reglerna bättre så jag visste exakt vad som var tillåtet.
Fråga staff eller en erfaren spelare om jag var osäker.
Tänka på min historik och vara extra försiktig eftersom jag redan haft många bans.
Om jag hade gjort något av detta hade bannen troligen inte hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka