Accepterad Själv | Ban Överklagan [v8an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680935236/

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad är din discord tagg? Micahzz2

Vem var det som bannade dig? V8an

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att Staffs valde att banna mig för att jag bytte/försökte köpa vapen utan kriminell roll vilket gjorde att jag bröt mot server regeln (Kriminell utan kriminell roll) Som jag inser nu var väldigt dumt eftersom att jag just skulle köpa krim nästa dag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag försökte köpa/byta ett vapen med en kille utan att jag var krim för att jag försökte fixa mer vapen tills när jag är krim men har insett nu att det var dumt och borde ha väntat tills jag köpte krim innan jag började försöka köpa vapen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban vet själv att det var jag som gjorde felet med att försöka köpa vapen. Jag borde ha tänkt på det tidigare och bara väntat en dag till tills jag skulle köpa krim istället för att göra det som bara test medlem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här tidigare för ett x antal grejer som jag vet är väldigt fel men jag har lärt mig av mina misstag varje ban jag har fått och försökt mitt hårdaste för att inte bryta dem reglerna igen och har ej gjort det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att undvika kriminella saker (försöka köpa vapen) genom att t.e.x vara på mitt jobb och tjäna pengar och bara vara social istället för att vara kriminell utan kriminell roll vilket var väldigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig att inte ha nånting med kriminalitet att göra medans jag inte har kriminell rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka