Nekad zoxxy | Ban Överklagan [AsLan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoxxy

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198018947924/

Ditt Hex-ID: 1100001037f6b54

Vad är din discord tagg? zoxxy

Vem var det som bannade dig? AsLan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-18 170637.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att dem kommer bli skickade, det är folk som säger det ig, lär mig lixom av dem. så det var fel av mig och ska tänka på det i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Scenariot börjades om och jag betalade ut mig själv för 700k. vi drog till banken över mekko. sen åkte dem upp på ett berg och lämna mig där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det va lite felaktigt då båda parter gjorde fel. Allt började med att jag skulle till bensinmacken vid sjukan o tanka min bil, jag ser att en bil närmar sig bak, men tänker nt så mycket på det då dem nt ska kunna kidnappa mig på ett sånt ställe. Jag stannar bilen och hoppar ut, sätter tanken bilen, dem kommer på andra sidan, drar direkt fram vapen, ena sätter sig i min bil andra blockar mig framför med vapen, jag hade INGEN chans att ens ta mig därifrån, dem gav mig lixom bara ett alternativ. och det var att hoppa in i deras bil, den andra killen som satt sig i min bil hoppade ut och tog mig runt halsen, jag tyckte det var fel att dem KIDNAPPA mig på ett sånt anmällt ställe, polisen kunde ha varit vart som helst lixom. Jag säger till dem `` ni kommer bli skickade, försöker ba hjälpa er`` och så sa dem typ för vad eller nått tror jag. iallafall när vi var framme vid deras hus så satt dem mig i en container och börjar hålla på o slå på mig, ja såklart det är en del av rpn så d spelar ingen roll. ena killen säger att han ska `` japp mig`` till min tjejkompis i telefonen. en stund efter så knöt någon fast mig, inte runt något. Han knöt bara fast kedjan på mig, och sen så drog dem ut, han skrev nt hur tung kedjan var eller nått, jag var skadad, men jag rpa lixom på att jag e stark, tjejer kan lixom oxå lyfta saker? Jag tog iallafall bort kedjan och drog därifrån, jag hade blåtira och sår i huvvet så kunde lixom springa. Min kompis var tydligen utanför nånstans, hörde hennes tuta. så sprang till hnes bil direkt lixom. vi drog o sånt. sen blev jag insatt i sup, den andra parten ville att vi skule göra om scenariot då dem tyckte de va felaktigt scenario eller nått. vi gjorde om d på ett bra sätt i början. jag köpte ut mig själv med 700k, sen drog vi t banken över mekko. när jag var klar så var jag släppt lixom. Sa de till dem att jag var slöppt, men dem sa att dem skulle dumpa mig på ett berg, så då körde dem rakt upp på berget bakom banken. släppte mig där. sen efter det blev jag bannad

tycker det var lite ogiltligt scenario då dem gav mig 0% chans att ens ta mig därifrån, dem ville göra om scenariot med pengar parten typ. så tycker båda parter gjorde fel dem typ targetar mig och, vill ha mig hela tiden för dem vet att det är lätt att få tag på mig, dem har kidnappat mig 3gånger på 3dagar så jag var bara väldigt trött på att dem gjorde som dem gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad för fearrp, svban för vdm tydligen, tror de va allt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga att dem skulle bli skickade typ, rpat lite mer på skadorna kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte fearpa samt pwa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Du har själv erkänt att du sa att "de kommer bli skickade", vilket tydligt bryter mot reglerna för HalvOOC. Även om du menar att du har sett andra göra liknande saker i spelet, så är det fortfarande ditt ansvar att följa reglerna oavsett vad andra spelare gör. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt eget agerande snarare än att försöka rättfärdiga ditt beteende genom att skylla på andra. Scenariot du beskriver är en del av RP-världen, och även om du kanske upplevde situationen som orättvis, så verkar du inte ha fullt ut följt servens regler när det gäller hur du hanterade skador och interaktionen med andra spelare. Du har tidigare blivit bannad för FearRP och VDM, vilket indikerar att detta inte är första gången du bryter mot reglerna. Bannen är dessutom kort, och det ger dig tid att reflektera över vad du kan förbättra framöver. Det skulle vara bäst att du väntar ut bannen och funderar på hur du kan förbättra ditt RP-spel och se till att du följer reglerna i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka