zorx | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vers

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? Zorx #5887

Ange ditt födelsedatum 19 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Schema:

Måndag: 15:00 - 00:00
Tisdag: 15:00 - 00:00
Onsdag: 15:00 - 00:00
Torsdag: 15:00 - 00:00
Fredag: 15:00 - 02:00
Lördag: 15:00 - 02:00
Söndag 15:00 - 01:00

Berätta om dig själv Jag är en tonåring som brinner för fivem just denna server också Jag älskar roleplay och jag gillar just denna server för folket kan hitta där de tillhör alltså att det finns plats för alla här denna Community börjar bara bli bättre och bättre men lite sakta och jag vill va en del av denna super bra servern och juste är en jätte snäll hjälpsam kille som gillar spel och kommer aldrig göra nått för o förstöra kommer alltid va där och hjälpa och ta väll han om allt och alla det lovas från mitt hjärta!!!,

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fråga mina vänner om lite hjälp för känner några som är support men sen så skulle jag hjälpa alla jag kan med alla olika sätt gälande rdm copbating vdm elr liksom hjälp i support försöka hålla kol liksom på alla sätt och ta väll hand om servern

Hur länge har du spelat på Unive? inte så mycket men har utvecklat så mycket sen innan jag började här men runt 3-4 veckor.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support just för att jag gillar och hjälpa folk så himla mycket, och att förbättra mig igenom allt hard work i resan för jag har testad och hjälpa några och de tycker själva att jag va bra på det med support och liksom bara att försöka hjälpa alla så mycket som mjöligt!..

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att Hjälpa alla på 1 försöka hjälpa dom om de är så att dom har nått som behövs o kollas igenom elr nån felaktig ban eller bara hjälp om de är ny här men känner sig lite lost elr utanför så kommer jag alltid och finnas där för alla!!.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr inte men har hjälp till många och de har sagt att jag är bra på de och de som inspirerade mig helt enkelt och göra en ansökan hör hos er, Men jag är lättlärd och har jobbat på Marja lisa och Brittas och blev erfaren på andra dagen jag gillar och utveckla denna servern med allt i min makt tycker det är så himla kul här.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inga men har 2 som kan lära mig jätte snälla supports men som sagt är lätt lärd och har många som tycker jag är bra på att ha ansvar och sätta till när nån gör fel vill jag alltid lägga mig i och sätta stop på det, men som sagt det kommer inte va nått problem med lärningen,

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, absolut Som sagt hade aldrig jobbat på nån bilfirma men ändå så fick jag 83 billar sålda i Marja lisa på första dagen på hela dagen såklart så ja.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? spelar bara här ingen annanstans liksom har inte inte hittad en bättre server om jag brinner för just denna för folket servern allt och alla

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja vill verkligen bli support så jag han vara med och hjälpa jätte mycket och göra allt jag kan och att hålla koll på servern osv tack så himla mycket för att ni läser och hoppas ni ser mitt mål med detta och fattar hur mycket det betyder för mig att göra gött av mig, mvh zorx

Tack så himla mycket för all kärlek och all +rep;)

Vidare till intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka