Accepterad zmuurf | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zmuurf

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093807193/

Ditt Hex-ID: 110000143907859

Vad är din discord tagg? zmuurf #3738

Vem var det som bannade dig? goggle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ner en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod vid torget med en annan som jag skulle sälja min bil till. Under tiden som jag håller på att göra ägarbytet på bilen springer det fram en grabb från ingenstans, hoppar in i bilen och drar där ifrån. Vi skriker på honom men han svarar inte. Efter ett par meter vänder han tillbaka och kör fram till oss, går ur bilen och börjar slåss mot oss. Jag blev knockad men reste mig upp ganska direkt där efter och medans jag ligger ner knockar min kompis till den främmande mannen. När jag vaknar till tänkte jag lägga honom i hörnet bara några meter bort för att han skulle få lära sig en läxa att aldrig göra så igen men på vägen dit ser en ambulans mig med honom i famnen och kommer fram. Dem ber mig lägga ner honom på marken så att han får hjälp och jag kunde inte motstå det så gjorde som dem sa. När han vaknar till och reser sig upp så börjar han slåss direkt mot alla som var i närheten av honom. Då blev jag lite sur och började slå tillbaka och knockar honom. Sen sparkade jag på honom ett par gånger liggandes på marken och därefter blev jag bannad. Personen som höll på att slåss mot oss hela tiden sa aldrig ett enda ord vilket också är extremt dålig RP så det triggade igång både mig och min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Känner att det var ett rättvist beslut att få en ban eftersom att det aldrig är okej att ta till med våld och heller inte ta det till den nivån att man fortsätter sparkas och slåss när han ligger ner. Jag kan dock känna att han får lite skylla sig själv när man inte RP:ar utan bara springer runt helt tyst och snor folks bilar, kommer tillbaka och slåss men också att han börjar slåss direkt efter att han fått hjälp av ambulansen. Tycker det är extremt dålig RP att det skulle va han som fick en ban och inte jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har fått 4 bans tidigare, en för VDM i 30 minuter för att jag körde över en person med automatvapen som försökte råna mig, en för "stöld av tjänstefordon" i 7 dagar som var en ren olyckshändelse som även blev överklagad (godkänd), en för RDM i 20 dagar som också bara var en ren olyckshändelse och även den blev överklagad (godkänd) och sen har vi den innan den här som var failrp i 10 dagar som jag väntade ut för kände att jag begick ett misstag och då far man ta konsekvenserna av det.

Jag har verkligen lärt mig en läxa efter dessa avstängningar och känner att dem har vart nyttiga för mig och min RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda är att försöka ta mig därifrån om jag nu märker att där är en person som inte är ute efter att RP:a utan bara förstöra. Jag har nämligen en tendens att ta tag i grejer på egen hand men har verkligen lärt mig att det inte lönar sig. Hade hellre tagit kontakt med en Staff och försöka få dem att lösa det på ett bättre sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Känner nu efter att ha väntat lite mer en hälften av tiden på min ban att jag verkligen har lärt mig något och kommer definitivt göra saker annorlunda. Jag har själv känt att min RP nivå har förbättrats efter mina bans att jag nu är redo att komma tillbaka på servern igen på en helt ny nivå av RP. Kommer absolut inte ta tag i saker på egen hand utan istället vända mig till Staff som kan ta tag i det. Har under den här tiden mognat som spelare och är verkligen redo att komma tillbaka på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka