Accepterad bmw.16 | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199646137662/

Ditt Hex-ID: 1100001647c5d3e

Vad är din discord tagg? real.05

Vem var det som bannade dig? Snake

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-10 204513.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bärde ut en kille från SC styling bakom SC styling där ingen var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att en kille hade hetsat inne i SC styling mot min vän och sagt busunge och sagt pissar på dig och din vän. Denna killen har även hetsat mot mig tidigare. Därför väljer jag att gå in i SC Styling och bär upp honom och går bakom SC för att prata med honom och lösa det. Jag väljer då att skläppa ner honom. Han försvinner och jag tar upp mitt vapen. Sedan är han helt plöstligt i surrons bagaget och han tar upp vapen samtidigt när han är i baggen då riktar jag vapen och han tar spawnmenu. Tar upp honom igen men när jag sedan släpper ner honom igen så händer samma sak. Säger då till honom att han ska ta spawnmenu OOC och då gör han det. Han kommer inte tillbaka på nästan 25 minuter och jag väntar o väntar. Sedan när han kommer tillbaka ser jag honom vid garaget och han försöker stasha sitt vapen då han vet att han tog upp ett vapen framför mig. Jag säger kom tillbaka hit igen, han leker fortfarande kaxig och svär mot mig speciellt när jag hade ett vapen mot honom. Sedan tar han upp händerna och jag rånar honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både jag och nej om jag ska vara ärlig, anledningen till att det är ett ja är för att jag bara bärde honom ut från SC styling till bakom SC styling, men det var diskret och ingen var bakom men jag tror du syftar på att jag bärde honom ut. Anledningen till nej är just för att han stog helt AFK och vaknade till när han såg att jag hade han i mina händer och sprang ut. Sedan tycker jag att det både finns bra och dåliga saker med det som hände. Men jag tycker att hans RPA förstörde scenariot genom att han tog spawnmenu och kom tillbaka efter 25 min.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 21 ggr tidigare har jag blivit bannad här på unive roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag inte skulle burit ut honom utan istället låtit honom komma ut själv och komma dit bak själv. Kommer inte göra om det och jag har förstått mitt fel!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har 100 procent lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till hundra procent!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka