Nekad Besr | Ban Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Besr

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218167821/

Ditt Hex-ID: steam:11000014afa100d

Vad är din discord tagg? realbluejuice

Vem var det som bannade dig? Yren

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-20 142711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag avlossade skott mot en kille i en bil på en gata

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega var och patrolerade och vi såg en kille sno en bil. Vi körde efter honom och fick stopp på honom men han körde iväg flera gånger och till slut så gick hans bil sönder så vi hoppade ut för att gripa honom men då tog han vår bil och körde iväg, jag försökte dra ut honom ur bilen men så körde han iväg så jag blev skadad så då sköt jag mot honom men siktade bara på däcken. Han kom tillbaka och körde på mig så jag dog och efter det blev jag flyttad till att samtal i discord och så sa Yren att jag kommer bli bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte helt att jag förtjänar bannen eftersom han snodde en polisbil efter ha flytt flera trafikstopp och så sköt jag bara på bilen. Jag tycker att det var rimligt för situationen för att det skulle vara utanför RP att låta honom gå och göra en help, min kollega var servervakt så han fixade bannet på andra killen men jag visste inte det innan så jag körde på med situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort en help eller en report och inte skjutit mot bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aldrig använda vapen i en öppen gata

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka