Nekad zMilano | Ban överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zMilano

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802723820/

Ditt Hex-ID: 11000013236e3ec

Vad är din discord tagg? zMilano#2887

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är temporärt avstängd från Unive BanID: tyapjx Anledning: lall Går ut om: 0 dagar 23 timmar 32 minuter Placerad av: Oskar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag på ett sätt lallade alltså att jag slog en person i torget som kallade mig för svartskalle och andra saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i min blivande kriminella karaktär som heter Abdullah Ji jag tog söderut och spawnade i torget. När jag då var i torget såg jag på min vän som små bråkade med någon som kallade han för olämpliga ord, efter det så sa jag emot den andra personen. Personen jag sa tillbaka kallade mig för svartskalle som jag då sparade ett klipp och höll på och banna honom för då det tycker jag är rasism precis när jag började klippa och skriva så blev jag bannad för lall då jag tror det var eftersom jag slog personen som kallade mig svartskalle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban enligt mig eftersom jag skulle absolut ej tänka att man slår någon i torget för att man blir kallad för svartskalle och andra saker alltså att man försvra sig själv då den personen slog mig också så jag tycker att det kallas för självförsvar och ej kallas för lall? Jag hann och rpa 5 minuter innan jag blev Felaktigt bannad för lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är jätte mycket av den tiden jag började på unive jag snackade halv ooc och lallde powergamade eftersom den tiden jag var icke medlem och visste ej hur man skulle rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ej göra något annorlunda då jag ej tycker jag gjorde något regelbrott utan bara rpade som vanligt och blev sur på min karaktär för då ingen skulle ha blivit glad ifall man blivit kallad svartskalle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har ej lärt mig något utav bannen då jag är tillräckligt lärd om rp inget jag skulle gjort annorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka