Nekad Zime | Beslut Överklagan (Barbiee,Hapyx)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
3
Ditt discord namn: zime06

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad för typ av beslut gäller det? 800kr prisökning i 2 månader samt redlist i 1 månad

Vem/vilka tog beslutet? Barbie

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag då tog spawnmenu fick krim sjukan för att då förlora kryckan

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker då 800kr prisökning i 2 månader samt redlist i 1 månad är väldigt grova åtgärder för något man egentligen bara får 2 krim varningar samt ban för grov powergaming och jag vet att jag redan hade 1 krim varning så det borde ju egentligen bara vara ban samt indragen krim har haft några kompisar som också blivit bannad för att ta spawnmenu/quita på sjukan och alla dom fick ban för grov powergaming samt 2 krim varningar så jag tycker ju att jag borde ha indragen krim samt 360kr i prisökning i 2 veckor samt ingen redlist

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jYUyzJ22qXTN7hLOp?invite=cr-MSxSQVosMjczNjA0NTc

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vi har baserat detta beslut på både din ban historik och din kriminella historik och avgör i nuläget att du inte är den personen vi vill ha inom kriminella delen av servern och behöver därför markera med en redlist så du får ta en paus från kriminella RP:n och tänka över ditt agerande.

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka