Nekad Isakkk. | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Ditt discord namn: Isakk

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim redlist 2 månader prisökning 3

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz / philip320

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv beslutet togs eftersom jag fearrpade, men kan förklara. Från min synvinkel riktade en på mig när jag hade ställt mig upp jag såg alltså inte han till vänster som riktade. Jag fick eb adrenalin pump kan man säga att man inte riktigt ser att personen riktar fast dom gör det. Men det är ingen ursäkt

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill bara att beslutet kollas igenom igen. Jag tycker att det är för hårt bestraffning att lägga redlist 2 månader för att sen lägga ytterligare 1 månad prisökning till för att jag ej ska kunna spela på servern på 3 månader typ. Jag får inte bli polis eller något, jag gjorde fel men om man jämför vilken typ av fearrp jag faktiskt gjorde tycker inte jag det är grov fearrp utan snarare vanlig fearrp vilket borde vara typ 2 Krim varningar. Jag tycker annars att det hade varit snällt om man fick sänkt redlist eller bort den alls och sen lägga pengar på Krim igen för då värnar men ändå efter något och jag kan lova att jag ej kmr göra detta igen och kommer vara mer försiktigare

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har klipp men kan ej skriva då jag skriver från lur

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Här är mitt klipp man ser en säga upp med händerna när jag vänt mig om för att börja skjuta. Ja det var fel men att ge mig sånna här åtgärder för att få mig inte kunna spela ett spel och en server som jag verkligen gillar och lagt pengar på är ju som att banna mig helt o hållet bara.
Sen kan man inte jämföra denna fearrp med andra där kanske 10-15 pers riktar mot en o man ställer sig upp o skjuter utan denna fearrp var det 1 som sa upp me händerna när jag vände mig om.

Sen till min historik ja den är inte bra men fortfarande har spelat på servern och varit ung jag med, där man tar oklokq val, där man gjort bort sig och om jag skulle varit lika gammal som jag var idag då hade jag haft kanske max 9-10 bans och någon indragen Krim.

Jag tycker bara det hade varit schysst om ni tog bort något iaf indragen Krim ja fattar men om ni hade kunnat t bort prisökningen hade det varit super snållt

i slutet av dagen är detta också ett spel, och jag förstår att ens handlingar får konsekvenser men att ge mig så grova åtgärder för det där är sjukt bara jag vill heller ej klaga på ert beslut men jag tycker det hade varit trevligare om jag får värna om mina pengar ja köper krim roll med en att behöva vänta på att någon krimredlist går ut om 2 månader

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka