Accepterad mio10 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Ditt discord namn: mio9087

Ditt Hex-ID: steam:11000014bc9a6e5

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim redlist i 1 månad samt 520 kr prisökning

Vem/vilka tog beslutet? Taxi samt J.vio

Varför tror du själv att beslutet togs? Asså jag vet inte själv vad som var det grova felet i klippen som är 13 sec samt 15 sec och inte ens är 30 sec långt så man ser inte hel heten av allt och sen går dom på loggs. Det som hände jag bendamade en person sprang fram till han bärde han sen gick jag till hans vän och rika sen släppte jag han efter 2 sec fast det harhan klippt bort så man ej ser. sen bär jag han andra tar hans vapen och skott går jag så säger jag en sak och då hetsar han och då väljer jag att döda han för att han sitter och snackar skit om mig ig

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då det inte är grundat i 30 sec klipps ist 2 st korta klipps och jag för står om jag har kvar bannen för att jag rikta på en person när jag bärde han och kanske får 1 eller 2 krim varningar inte indraget samt redlist

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Klipp har taxi samt j.vio finns i krim prisökning i vanliga unive discorden

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja jag förstår ifall jag har kvar min krim pris ökning för det men redlist var lite mycket

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka