Nekad Zidden1 | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zidden1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096981068/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zidd

Vad är ditt discord namn? Zidden1

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2007

Berätta om din karaktär. han heter Kalle Skog och har ingen familj men han har 2 hundar som heter Greta och Milo som är 3 och 2,5 år Kalle jobbar just nu hos postnord men han vill bli nå bättre än så
han vill jobba inom bilar som han har hållt på med i alla 6år Kalles bästa vän heter otto då och dom brukar ta en bil tur och prata om vad som händer och har hänt otto och
Kalle har känt varandra hela sina liv eller ja vad dom kan minnas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra rolspelande och göra scenarion. Har mycket erfarenhet men har aldrig varit chef på jobb, men skulle vilja vara chef på typ bilfirman qpark ambulans eller något liknande. Har bra inlevelse i moment och är bra på att reagera i scenarion, fearRP och spela arg eller ledsen. Kan nästan alla FailRP regler och vet vad alla
de betyder.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill spela på unive för det är många inne och tycker det är en bra server.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive genom att kolla på youtube efter bra svenska fiveM servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha varit chef på minst ett ställe och ha många kompisar kanske köpa en dröm bil jag har som är BMW M4 om den finns.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att skaffa så många vänner som möjligt som sakt försöka bli chef och skaffa min drömbil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? varannan vecka är jag hos mamma men då har jag ingen dator så kan spela varje vecka men ska försöka fixa så jag har de eller kan men måste fixa bord och har för litet rum så måste möblera om isf.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka