Accepterad Korven11 | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korven11

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? k0rven11

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter abduli basit och är född 2000-08-09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är en snäll person och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: abduli basit kommer från Knivsta och föddes 2000 21 april. abduli hade en bra uppväxt och han var bra som barn till sina föräldrar irjah och gunvald. abduli gick i i skolan och hade väldigt bra betyg men i högstadiet hände det nåt, folk börja bil dumma mot Kalle och hans bästa vänner lämnade han. Det gjorde så Kalle inte ville gå till skolan och han fick sämre och sämre betyg, när abduli blev runt 17 så villa han ha pengar så han började jobba för en kriminell organisation, han fick ta med vapen och knark som han lämnade för en liten slant. När Kalle hade gjort detta ett dag så böja han få ångest och han ville inte längre göra detta, han ringde hans chef och bad om ett möte. När Kalle berättade vad han ville så pistol hotade hans chef honom och sa att han inte kunde dra sig ut ur detta. abduli fick panik han sprang hem och la sig i sin säng. Dagen efter så bestämde han sig för att packa ned kläder tandborste skor e.c.t han skrev en lapp och la på sitt mat bord där han förklarade för sina föräldrar vad som had

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Bra rollspel och bra socialt rp, har goda kundskaper har rollspelar på begrip innan men inte spelat på 2 år men ville testa igen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man rollspelar och för att man ska själv ska ha kul och att andra ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag slogs på piren en gång för nån slog mot mig och en gång fear rpade jag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är man t.ex skjuter nån för inget och vdm är när man använder sin bil som ett vapen t.ex köra på nån powergaming när man inte rpa på skador som t.ex när man kör in i nått med sin biö

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag äe en snäll person inte så kaxig äe skönt mogen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka