Accepterad 3262mini | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3262mini

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Martinsson

Vad är ditt discord namn? tweek

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Kanté född 1990-08-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, trevlig och pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Kalle Kanté och är blir 20 år den 17 augusti! Kalle har haft en väldigt lugn uppväxt men samtidigt väldigt rolig då han är väldigt intresserad av bilar och kalle har en pappa som är bilmekaniker så han har alltid fått lära sig igenom honom och pappan har alltid velat lära honom för han ser mycket potential i kalle och i att bli bilmekaniker! skippar man snacket om bilmekaniker så är kalle annars en väldigt snäll och rolig person men också väldigt ärlig av sig då hans mamma har varit väldigt sträng med kalle ifrån början för att få kalle att förstå redan från start att kalle måste veta hur livet går till och inte bara ta det med en klackspark! Kalle är också väldigt intresserad av att spela golf med sina vänner och dricka några öl! Men långsiktigt så satsar kalle på att få jobba som bilmekaniker och bli anställd hos en firma och lära sig av dom sånt som inte han har haft tillgång till förut inom mekaniker med sin farsa!

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och rolig rp, samt roliga scenarion och utdragna scenarion så att de blir så likt verkligheten som möjligt och att allt inte bara går fort som vissa har en tendens till

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda spelarna får ha en möjlighet inom scenariot så att det inte blir bara som ena spelaren vill. Man ska helt enkelt rollspela så att båda spelarna får spela och så att båda spelarna får ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte nånting jag kan minnas som är grovt, har inte spelat fivem på snart 1 år så inget jag kan komma på

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är random deathmatch alltså att man dödar någon utan anledning och syfte. VDM är att man dödar någon genom att använda ett fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte nånting jag kan komma på just nu! eller de skulle vara isånnafall att jag jobbar shift så är alltid hemma olika tider och vissa dagar kommer jag ej hem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskaps Ansökningar Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka