Accepterad zevy | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevy

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240867561/

Ditt Hex-ID: 11000014c546ee9

Vad är din discord tagg? zevy8545

Vem var det som bannade dig? ralleballe, mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-23 201750.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mr king och ralleballe bannade mig eftersom jag skött en polis utan att det var sista utväg istället för at göra scenariot längre och rpa mer socialt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bidrog i en aktiv skottlossning och sedan ser jag en polis hoj som åkte förbi området, jag väljer att skjuta ett par varningskott för att få bort han så vi kan dra där ifrån utan att bli tagna. jag letar upp min andra medlem och ser en av våra bilar åka förbi. han stannar och vi säger att vi måste hoppa in. just nu är det en bugg att man drar ut föraren när man försöker hoppa in, så det gick inte att hoppa in i bilen. han kör längre upp och jag ser sedan att en hoj kommer mot oss och jag tog ett snabbt beslut och skött han. efter att jag tänkt på detta så fattar jag att det var dåligt av mig och jag kunde gjort scenariot roligare för båda oss och spelat lite mer för motpartens vinning. efter det så fick jag ett pm av ralle och mrking, vi snackade om det och jag fick åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att banen är både felaktig men fattar också varför jag fick åtgärderna. jag kunde gjort scenariot bättre för oss båda och kommer tänka på hur jag kan göra det i framtiden. men jag tycke det är dåligt at han kommer tillbaka och kör rakt mot 2 kriminella med vapen och tror att det skulle hända samma sak Irl tyvär. men jag fattar att själva scenariot kunde blivit bättre om jag inte skjött han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg senast jag blev bannad då jag har inte blivit bannad på ett par månader eller havt några åtgärder eftersom jag försöker håla en hög rp nåvå alltid. men jag försöker förbättra min rp för att inte bli bannad och göra det kul för alla jag rpar med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde förlängt scenariot genom att bara rikta på honom så han åkte därifrån så vi kunde dra från platser snabbare. eller kunde jag väntat ock sätt vad han skulle gjort för att kunna skapat nått roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? till nästa gång kommer jag inte att skjuta poliser. jag ska tänka på detta och kommer förbättra min rp med poliser. jag ska också försöka spela mer för motpartens vinning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka