Accepterad wiex_1 | Ban Överklagan [MrKing]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiex_1

Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/hpjm-jrpw/MCHCQFHD

Ditt Hex-ID: steam:11000015a686caf

Vad är din discord tagg? Wiex_1

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 000247.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo men ja tror att nu i detta fallet att mrking såg på ett klipp som han fick inn och visade mig på att jag skjöt utan att diskutera med dem ja sköjt mot .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag fick prios uppe i sandy så jag tog mig ditt med min bil en mercedes då lite mer orange aktig och då följer jag efter dem och så frågar jag en av dem bilarna som vart med alliansen vilka dem var och dom berättade för mig att dem skjutit på dem och att det är opps så vi följer efter dem och jag kör efter tills dom får stopp och försöker benna en av dom men lyckades med att jag blev headshotad istöllet utav dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså absolut hade man sätt klippet som nu mrking såg de så hade man ju direkt fattat att detta vart fel men nu i min sits så blir det väldigt svårt för mig och kunna veta vad som hänt så jag gick lite efter mag känsla efter det dom sagt till mig då detta brukar ofta hända att dessa bilar skjuter mot oss utan anledningar så jag tycker att det är en felaktig ban eftersom detta påträffas flera gånger utav dem att dem skjutit mot oss före så blir de en sån uppfattning för min del att det har hänt samma sak denna gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för en nån månad sen för brist på social rp men det vart lite mer utav denna situationen och jag fick unban för dom förstog min sits.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo men istället för att jag hade hjälpt mina vänner hade jag kunnat ta lite avstånd och vara uppmärksam på vad igentligen hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yess jag kommer försöka ta reda mer på vad som hänt innan jag börjar skjuta mot mina fiender och en giltig anledning till varför.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka