Accepterad Hugo_20 | Ban Överklagan [mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo_20

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394747416/

Ditt Hex-ID: steam:110000155807418

Vad är din discord tagg? hugo_20.

Vem var det som bannade dig? mrking

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-16 182831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag och klubben jag är med och alliansen gjorde en stormning och vi var där en ganska lång tid oc sen så sprang jag fram ensam och sköt några personer som kom till huset vi storma och då tyckte staffs att jag kunde kidnappa dem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt uppe på ett tak under en stormning och jag satt på detta tak en bra tid men det var också för att jag fick en massa timeouts sen så sprang jag fram för att jag tänkte gå in i huset och då satte mrking mig i samtal och sa att jag skulle gå där ifrån men då övertalade jag honom till att låta mig fortsäta och göra min grej och då sa han ok gör din grej. sen kom det massa bilar och jag började skjuta mot dom då jag viste att det var dem vi stormade sen så dog jag och sen satt ag i suport ett tag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker halvt att det var en felaktig bann då jag inte hade så mycket sunt förnuft. Men jag tycker inte att det var RDM då jag hade en anledning till att skjuta dem den anledningen vara att jag viste att det är dem vi har krig med och stormade och dem andra i den stora bilen körde bara mot mig utan att säga något och jag ville inte riskera att bli kidnappad och ja jag kunde försöka kidnappa dem men bara för att jag inte gjorde det är det inte RDM

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bana för att jag kidnappade en polis eller snarare tog en polis som gissla och det jag lärde mig av dena ban var att jag inte skulle ta poliser som gissla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha försökt kidnappa han som kom i bilen eller springa iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka utöka scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det 100 %

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka