Nekad zevy | Ansökan till Servervakt [R4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevy

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Arthur

Vad heter du på discord? Zevy8545

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199240867561/

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån: 16:30-22:00
Tis: 16:30-22:00
Ons: 16:30-22:00
Tors: 16:30-22:00
Fre: 16:30-01:00
Lör: 12:00-01:00
Sön: 12:00-22:00
Stämmer ej helt. Beror på vilka läxor och prov jag har.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och 8 mån

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vaktens uppgift är att underlätta staffsens job på serven. En servervakt ska kunna ta rätta beslut och känna till unives regler på servern en server vakt ska inte åka runt och leta efter problem spelare men ska ha koll på sin omgivning och vad som händer omkring sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har ett stort intresse för rp och vill både hjälpa och utveckla servern. Jag var servervakt innan och det var väldigt roligt och detta skulle vara en rolig grej att vara igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder något för din egen vinning t.ex bannar någon för man inte tycker om dem. Abuse kan vara att man missbrukar en viss sak som man har fått. Kan vara t.ex att man använder sig av toggleid under scenario.

Nekad.

Anledning: Tyvärr så är du just nu gul spelare utifrån dina bans, du måste vara grön spelare för att kunna ansöka till Servervakt.

Du får ansöka igen när du har gått över till grön spelare!

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka